Яку позицію обирає ДАСУ щодо «24 годин»: Мінекономіки чи АМКУ?

Наталія Чабан
541
22 Травня 2021
Яку позицію обирає ДАСУ щодо «24 годин»: Мінекономіки чи АМКУ?
541
22 Травня 2021

Усім замовникам необхідно постійно «тримати руку на пульсі», приймаючи рішення, за якими єдина позиція відсутня навіть у лавах одного контролюючого  органу. Так, уже рік, як довгоочікувана норма про виправлення помилок протягом 24 годин активно використовується закупівельною спільнотою. Однак навіть дотримання та знання законодавства не дає повного розуміння, як діяти в окремих випадках, зокрема, це стосується (не)надання права учаснику на дозавантаження до складу тендерної пропозиції нового документа, який був відсутній у складі тендерної пропозиції під час її подання. Пропонуємо до уваги два різні правові підходи у вирішенні одного питання з боку Держаудитслужби, обґрунтування їхніх позицій та право на вибір свого варіанта дій.

Проаналізувавши результати проведених моніторингів процедур закупівель лише за 6 місяців (!), Держаудитслужба склала та оприлюднила в електронній системі закупівель два (!) протилежні за змістом висновки про результати моніторингу процедури за ідентичним (!) питанням.

Приклад висновку моніторингу № 1

Висновок моніторингу Держадитслужби від 23.07.2020 № UA-M-2020-07-23-000028, оголошення №  UA-2020-06-23-006894-a, яким визнано неправомірними дії замовника в частині відхилення учасника та ненадання останньому шансу на перемогу шляхом дозавантаження документа, який був відсутній у складі тендерної пропозиції.

За результатами аналізу інформації та документів, розміщених в електронній системі закупівель, установлено: «…аналізом тендерної пропозиції учасника ТДВ „У“, якого визначено переможцем торгів, установлено,...

Замовникам

Публікації, які стосуються сфери публічних (державних) закупівель від «А» до «Я» згруповані відповідно до специфіки