Наказом Мінекономіки від 11.06.2020 № 1082 затверджено новий Порядок розміщення інформації про публічні закупівлі, який набрав чинності 17.07.2020 (далі — Порядок розміщення).
Відповідно до п. 14 Порядку розміщення замовникам необхідно зазначати назви товару чи послуги кожної номенклатурної позиції предмета закупівлі та коду товару чи послуги, визначеного згідно з Єдиним закупівельним словником, що найбільше відповідає назві номенклатурної позиції предмета закупівлі. Фактично виходить, що замовникам у разі закупівлі товару чи послуги необхідно в річному плані, а потім в оголошенні зазначати кожну номенклатурну позицію, яку замовник збирається придбати. Та ще й зазначити код товару чи послуги, визначеного згідно з Єдиним закупівельним словником, що найбільше відповідає назві номенклатурної позиції.
Згаданий Порядок розміщення не передбачає внесення автентичної інформації в річний план Але зверніть увагу, що ч. 1 ст. 4 Закону України «Про публічні закупівлі», зазначено, що закупівля здійснюється відповідно до річного плану. Відповідно можна зробити висновок, що предмет закупівлі в річному плані, далі в оголошенні, потім у повідомленні про намір, договорі про закупівлю і в звітах повинен бути однаковий. Тому і виходить, що назву товару чи послуги кожної номенклатурної позиції предмета закупівлі потрібно написати спочатку в річний план, а потім в оголошення, щоб назва предмета закупівлі була однакова.
Щодо проблематики даного питання читайте на порталі RADNUK.COM.UA у статтях:
- «Чи потрібно в звіті про укладений договір зазначати номенклатурні позиції?»;
- «Практичні питання щодо того, як на майданчиках зазначити інформацію про предмет закупівлі, виконуючи норми Порядку розміщення»;
- «Новий Порядок розміщення інформації та нові проблеми для замовників щодо зазначення інформації стосовно кожної номенклатурної позиції предмета закупівлі»;
- «З 17.07.2020 діє оновлений Порядок розміщення інформації про публічні закупівлі»;
- «Увага! Оновлено та затверджено новий Порядок розміщення інформації про публічні закупівлі».
Наостанок бажаємо всім учасникам та замовникам успіху в вашій нелегкій праці. І, звісно, в цьому вам допоможе редакція журналу «Радник в сфері публічних закупівель» — наші професійні навчання, публікації, поради й консультації.