- Що варто знати про строки оприлюднення, аби уникнути порушень у сфері закупівель – в статті автор розглядає детально, на що має звернути увагу замовник за новими правилами, аби уникнути порушень та адмінвідповідальності в разі їх недотримання при розміщенні звіту про договір про закупівлю, укладений без використання електронної системи закупівель; повідомленні про внесення змін до договору про закупівлю; звіту про виконання договору про закупівлю.
- Нові розміри та порядок здійснення оплати за скарги в новому проєкті – в статті розглянуто нові розміри плати за подання скарги до Органу оскарження та порядок здійснення плати за подання скарги та її повернення суб’єктові оскарження.
- Розкриття інформації про кінцевих бенефіціарних власників по-новому – в статті автором проаналізовано майбутні законодавчі зміни, які стосуються розкриття інформації про кінцевих бенефіціарних власників учасників — юридичних осіб в контексті застосування підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі відповідно до нової редакції Закону України «Про публічні закупівлі».
- Відхилення тендерних пропозицій ненадійних учасників за новим Законом: бути чи не бути? – в статті автор детально розбирає всі ключові питання щодо застосування ч. 2 ст. 17 нового Закону та з’ясовує, чи так просто відхилити ненадійного виконавця.
- Вимоги замовника щодо надання ліцензії за новим Законом – у межах даної статті автор розглянув питання встановлення замовником вимог, щодо надання документального підтвердження наявності ліцензії з позицій нової редакції Закону № 922-VIII.
- Особливості участі об’єднання учасників у закупівлях: що нового з 19 квітня? – у цій статті автор зупиняється на нагальних питаннях участі об’єднання учасників у процедурі закупівлі, а саме: застосування статей 16 та 17 нової редакції Закону № 922-VIII. Розповідає про зобов’язання об’єднання учасників, які виникатимуть з договору про закупівлю, про ліцензії, дозволи та документ про створення об’єднання учасників.
- Вісім моделей роботи уповноважених осіб. Вам залишається тільки обрати – у цій публікації автор наводить загальні приклади моделей роботи уповноважених осіб, а потім переходить до розгляду реальних прикладів замовників, які вже впровадили в себе уповноважених осіб.
- Вища освіта як обов’язкова вимога до уповноважених осіб – у цій публікації йдеться про встановлення вимоги щодо вищої освіти для уповноваженої особи.
- Новели правового регулювання договору про закупівлю за новим Законом – суттєвих змін зазнали законодавчі положення, які регламентують питання укладення та виконання договорів про закупівлю. У межах даної статті автор висвітлює найважливіші новели правового регулювання договору про закупівлю згідно з новою редакцією Закону № 922-VIII.
- Попередні консультації з ринком – нові можливості для замовника та учасника – зі статті дізнаєтесь, що приховують попередні ринкові консультації, чи дійсно їх можна віднести до корупції (або ж, навпаки, відкриті зустрічі або попередній аналіз ринку до моменту оголошення тендеру абсолютно не суперечать законодавству та можуть забезпечити можливості для визначення коректних технічних характеристик, очікуваної вартості, вимог до потенційних учасників та вимог до необхідних документів).
- Розглядаємо дві нові підстави для відхилення: дитяча праця та санкції – у статті розглянуто нові підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі, якими законодавець вирішив доповнити статтю 17 Закону України «Про публічні закупівлі» в новій редакції, а саме відхилення учасника за використання ним дитячої праці та у випадкові застосування до нього санкцій.
- Спрощені закупівлі: правила та винятки – в статті розглянуто вісім винятків, коли замовник може не застосовувати спрощену закупівлю.
- Усе, що потрібно знати про уповноважену особу, або Організація закупівельної діяльності за новим Законом – детально про особливості залучення уповноваженої особи до організації закупівельної діяльності автор розповідає в цій публікації.
- Десять змін у новому Законі: важливі акценти для учасників! – в даній публікації детально розберемо десять основних змін, на які необхідно звернути увагу учасникові сфери публічних закупівель, щоб успішно взяти участь у закупівлі.
- Алгоритм проведення спрощеної закупівлі – новим Законом передбачено зниження порогу закупівель до 50 тис. грн та запроваджено нове поняття — «спрощена закупівля», яка є аналогом теперішніх допорогових закупівель, про таку закупівлю детально розписано у публікації.
- З 19.04.2020 Держаудитслужба штрафуватиме порушників самостійно. Чому? Кого? За що? – з 19.04.2020 орган державного фінансового контролю (Держаудитслужба) самостійно накладатиме адміністративне стягнення за частинами першою та другою статті 164-14 КУпАП. Детальніше про це в даній публікації.
Підписуйтесь на портал radnuk.com.ua на Вас чекає багато цінної та важливої інформації, без якої не можливо провести закупівлі!
Тільки зараз акційна ціна – лише 3 грн на день для перших 500 підписників!