Перелік корисних посилань щодо моніторингу процедури закупівлі

Олег Підгірський
1654
26 Червня 2022
Перелік корисних посилань щодо моніторингу процедури закупівлі
1654
26 Червня 2022

Відповідно до пункту 14 частини 1 статті 1 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII моніторинг процедури закупівлі — аналіз дотримання замовником законодавства у сфері публічних закупівель під час проведення процедури закупівлі, укладення договору про закупівлю та протягом його дії з метою запобігання порушенням законодавства у сфері публічних закупівель.

Статтею 8 Закону 922 визначено процесуальні аспекти проведення органами державного фінансового контролю моніторингу. У період правового режиму воєнного стану ця норма не зупинена чи іншим нормативно-правовим актом не накладено мораторій на проведення моніторингу. Таким чином, закупівельникам при здійсненні процедур закупівель не слід забувати, що й на його процедуру може прийти моніторинг, навіть у воєнний час. 

Цю тезу підтвердила Держаудитслужба в Листі від 22.04.2022 № 001200-16/2898-2022.

Цього тижня редакція порталу RADNUK.COM.UA наводить перелік корисних посилань на публікації щодо питань проведення та алгоритму моніторингу, підстави та наслідки його проведення, а саме:

— «Покроковий алгоритм дій замовника під час моніторингу», де до найменших дрібниць розписано етапи моніторингу та алгоритм дій замовника під час його проведення;

— «Моніторинг на підставі даних автоматичних індикаторів ризиків», де розкрито питання, яким чином працюють індикатори ризиків та як ними користуються органи державного фінансового контролю;

— «Строки проведення моніторингу процедур закупівель», що відображає питання, які взагалі є строки під час моніторингу; 

— «Дії замовника за результатами проведеного моніторингу», де відображено алгоритм дій замовника після отримання висновку про результат проведення моніторингу процедури закупівлі;

— «День, який вважається днем отримання інформації про відкриття провадження: роль в оскарженні висновку моніторингу», де автор опрацював питання щодо алгоритму оскарження висновку про результат проведення моніторингу процедури закупівлі; 

— «Чи можна здійснювати моніторинг закупівлі після опублікування звіту про виконання договору?», яка містить відповідь на запитання, що виходить з назви самої публікації. 

Крім того, доступ до нормативно-правової бази з приводу функціонування Держаудитслужби відкритий на порталі RADNUK.COM.UA цілодобово:

Якщо за результатом моніторингу орган державного фінансового контролю оприлюднив висновок, за яким зобов’язав замовника утриматись від вчинення дій у майбутньому, то скористайтесь прикладом протоколу уповноваженої особи щодо здійснення заходів із забезпечення в подальшому недопущення встановлених моніторингом порушень, що розміщений на порталі RADNUK.COM.UA

Замовникам

Публікації, які стосуються сфери публічних (державних) закупівель від «А» до «Я» згруповані відповідно до специфіки

Повне або часткове копіювання публікацій порталу ЗАБОРОНЕНО