Найважливіше на закупівельному фронті (до 21.07.2022)

Марія Степічева
702
22 Липня 2022
Найважливіше на закупівельному фронті (до 21.07.2022)
702
22 Липня 2022

Всесвіт закупівель не перестає нас дивувати! Як завжди, група компаній «Радник» підготувала для вас безліч корисного та найважливішого за цей тиждень:

  1. Закупівлі за Законом України «Про публічні закупівлі» «сумуються» у звичному для замовників порядку (за річною потребою з урахуванням, зокрема, очікуваної вартості предметів закупівель за Єдиним закупівельним словником). А як щодо закупівель за постановою Кабінету Міністрів України «Деякі питання здійснення оборонних та публічних закупівель товарів, робіт і послуг в умовах воєнного стану» від 28.02.2022 № 169 (далі — Постанова № 169)? Розглядаємо відповідь у статті «Чи „сумуються“ закупівлі за Законом про закупівлі та Постановою № 169?».
  2. Спрощені закупівлі наразі в тренді! А що ж із оскарженням спрощених? На порталі Радника ви знайдете для себе корисну статтю «Оскарження в суді відміни спрощеної закупівлі: реальність чи міф?», у якій розглядаємо судову практику, де суд визнав протиправним та скасував рішення уповноваженої особи замовника про відміну спрощеної / допорогової закупівлі.
  3. Війни не потрібно боятися, потрібно боятися того, що ви не скористалися можливостями, щоб допомогти побороти війну та стати переможцями. Тому саме в статті «Дев’ять перспективних можливостей для учасників / бізнесу під час війни» поговоримо про нові можливості для учасників закупівель та представників бізнесу. Незважаючи на війну, перспектив та можливостей роботи й відновлення для бізнесу вистачає. Головне — їх використовувати, не здаватися, не зупинятися, і все, що ви робите, однозначно має значення!
  4. Нововведенням у  Постанові № 169 у редакції від 29.06.2022 є конкретизація норми щодо відповідальних за організацію та проведення закупівель згідно з Постановою № 169. Так, підпунктом 4¹ пункту 1 Постанови № 169 визначено, що відповідальною за організацію та проведення закупівель, визначених у підпункті 1 цього пункту, може бути уповноважена особа або інша особа, визначена замовником. У статті «Відповідальний за організацію та проведення закупівель за Постановою № 169: шість прикладів призначення» ми зібрали аж шість прикладів призначення такої особи.
  5. Війна змусила всіх нас переоцінити свої життєві пріоритети та змінила погляди на багато речей у повсякденній роботі. Новації, які раніше не так часто використовували закупівельники, у сьогоднішніх реаліях можуть бути єдиним шляхом вирішення багатьох питань у робочому процесі, оскільки ситуації вимагають від закупівельника забезпечувати виробничі потреби замовника в поставці товарів, виконанні робіт та наданні послуг миттєво. Однак у зв’язку з бойовими діями в багатьох регіонах нашої країни замовники та учасники публічних закупівель практично позбавлені або не завжди мають можливість підписати документи на папері. Тож у статті «Нюанси укладення договорів про закупівлю за допомогою електронного цифрового підпису та електронної печатки» розберемось із питаннями щодо електронного підписання договорів, використання електронного цифрового підпису та його перевірки та обов’язково розберемо договірні застереження щодо цього.

Нагадуємо, що на порталі є розділ «Зразки документів», який ми постійно оновлюємо актуальними зразками. Ви вже можете завантажити такі документи:

Нас не зупинити й не подолати! Слава Україні! Героям Слава!

Більше важливої інформації про закупівлі під час воєнного стану читайте на порталі RADNUK.COM.UA у розділі «Воєнний стан».

Воєнний стан

Публікації, що розкривають специфіку закупівель під час воєнного стану