Законотворці планують новий Кодекс про адміністративні проступки та нові штрафи для УО

Ганна Довгая
2336
5 Липня 2024
Законотворці планують новий Кодекс про адміністративні проступки та нові штрафи для УО
2336
5 Липня 2024

02.07.2024 передано на розгляд Комітету ВРУ проєкт Кодексу про адміністративні проступки (№ 11386 від 28.06.2024), який в тому числі має дещо інші штрафи за порушення у сфері публічних закупівель. Так, щодо закупівель виокремимо таке:

Порушення вимог Закону про публічні закупівлі в частині порушення

  • порядку визначення предмета закупівлі,
  • порядку надання замовником роз’яснень щодо змісту тендерної документації,   
  • порядку складання тендерної документації,
  • порядку визначення розміру забезпечення тендерної пропозиції,
  • порядку або строків оприлюднення інформації про закупівлі,
  • строків розгляду тендерної пропозиції

має наслідком накладення штрафу другої категорії.

Штраф у розумінні цього проєкту Кодексу є грошовим стягненням, що накладається на фізичну або юридичну особу за вчинення адміністративного проступку у випадках, в розмірі та порядку, встановлених цим Кодексом.

Штраф другої категорії: для фізичних осіб — від 6 до 10 штрафних ставок, для юридичних осіб — від 60 до 100 штрафних ставок.

Розмір штрафної ставки становить 1/30 розміру мінімальної заробітної плати, встановленої на 1 січня відповідного року Законом про Державний бюджет України. Розмір штрафної ставки виражається в повних гривнях.

Порушення вимог Закону про публічні закупівлі в частині

  • порядку придбання товарів, робіт і послуг до/без проведення процедур закупівель / спрощених закупівель,
  • порядку застосування конкурентного діалогу або торгів з обмеженою участю, або переговорної процедури закупівлі на умовах, не передбачених законом,
  • порядку відхилення тендерних пропозицій, в тому числі безпідставне відхилення,
  • порядку укладення з учасником, який став переможцем процедури закупівлі, договору про закупівлю, умови якого не відповідають вимогам тендерної документації та/або тендерної пропозиції переможця процедури закупівлі,
  • внесення змін до істотних умов договору про закупівлю у випадках, не передбачених законом,
  • внесення недостовірних персональних даних до електронної системи закупівель та неоновлення у разі їх зміни,
  • порушення строків оприлюднення тендерної документації

має наслідком накладення штрафу десятої категорії.

Штраф десятої категорії для фізичних осіб – від 76 до 85 штрафних ставок, для юридичних осіб — від 760 до 850 штрафних ставок; або штраф з нефіксованим розміром у випадках, передбачених статтею (частиною статті) Особливої частини цього Кодексу.

Порушення порядку укладення договорів, які передбачають оплату замовником товарів, робіт і послуг до/без проведення процедур закупівель / спрощених закупівель

має наслідком накладення штрафу десятої категорії.

Штраф десятої категорії для фізичних осіб – від 76 до 85 штрафних ставок, для юридичних осіб — від 760 до 850 штрафних ставок; або штраф з нефіксованим розміром у випадках, передбачених статтею (частиною статті) Особливої частини цього Кодексу.

Повторне протягом року вчинення адміністративного проступку, передбаченого однією статтею (частиною статті) Особливої частини цього проєкту Кодексу, має наслідком накладення штрафу у подвійному розмірі штрафу, передбаченого відповідною статтею (частиною статті) Особливої частини цього проєкту Кодексу.

Слідкуємо за долею цього проєкту Кодексу, а до його прийняття користуйтесь шпаргалкою уповноваженої особи замовника про відповідальність.  

Читайте також:

Проєкти НПА

Саме тут закупівельна спільнота дізнається про зміни в нормативно-правових актах, які стосуються публічних закупівель та які плануються до затвердження Урядом.

Повне або часткове копіювання публікацій порталу ЗАБОРОНЕНО