Огляд листа Мінекономіки від 19.07.2022 з коментарями та пропозиціями

Ганна Довгая
1468
21 Липня 2022
Огляд листа Мінекономіки від 19.07.2022 з коментарями та пропозиціями
1468
21 Липня 2022

Кажуть, що не можна насильно змусити когось змінитися, навіть якщо він сам про це просить. А чи можна змінити позицію уповноважених чи відповідальних осіб щодо організації та здійснення публічних закупівель у період воєнного стану з огляду на «новий» лист Мінекономіки від 19.07.2022 № 3323-04/50213-06? Давайте перед тим, як ви дасте відповідь на це запитання, розберемо цей лист по крупинках.

Щодо застосування закупівельного законодавства

Витяг з листа Мінекономіки

Згідно зі статтею 8 Конституції України в Україні визнається і діє принцип верховенства права. Конституція України має найвищу юридичну силу. Закони та інші нормативно-правові акти приймаються на основі Конституції України і повинні відповідати їй. При цьому відповідно до статті 17 Конституції України захист суверенітету і територіальної цілісності України, забезпечення її економічної та інформаційної безпеки є найважливішими функціями держави, справою всього Українського народу.

Водночас, виходячи зі статті 64 Конституції України, конституційні права і свободи людини і громадянина можуть бути обмежені в умовах воєнного або надзвичайного стану.

Зміст правового режиму воєнного стану, порядок його введення та скасування, правові засади діяльності органів державної влади, військового командування, військових адміністрацій, органів місцевого самоврядування, підприємств, установ та організацій в умовах воєнного стану, гарантії прав і свобод людини і громадянина та прав і законних інтересів юридичних осіб...
Планування закупівель

Публікації щодо особливостей планування надпорогових та допорогових закупівель