З 19 квітня 2020 року набула чинності нова редакція Закону «Про публічні закупівлі», прийнята ЗУ «Про внесення змін до ЗУ “Про публічні закупівлі” та деяких інших законодавчих актів України щодо вдосконалення публічних закупівель» від 19.09.2019 № 114-ІХ (далі Закон), яка покликана вдосконалити процес проведення публічних закупівель, у тому числі і здійснення їх моніторингу, який за суттю закупівель є попереджувальним видом контролю. Та чи варто заздалегідь перейматися, коли за процедурою закупівлі розпочато моніторинг, погоджуватися із висновком та виконувати вимоги Держаудитслужби, чи слід відстоювати свою позицію, надати вагомі пояснення щодо своїх дій тощо? Розглянемо на прикладі.
Моніторинг як запобігання порушенням законодавства у сфері публічних закупівель
Моніторинг є певною новацією в законодавстві України, який повністю запрацював із2019року. Цей вид контролю, покликаний виявляти та усувати порушення здійснення витрат з бюджету та має на меті забезпечити більш попереджувальну функцію, ніж каральну.
Відповідно до п. 11 ст. 1 Закону моніторинг закупівлі — аналіз дотримання замовником законодавства у сфері публічних закупівель під час проведення процедури закупівлі, укладення договору про закупівлю та протягом його дії з метою запобігання порушенням законодавства у сфері публічних закупівель.
Порядок здійснення моніторингу та нюанси його проведення читайте за таким посиланням.
Важливо!...