За попередньої редакції Закону України «Про публічні закупівлі» (далі — Закон) існувала розповсюджена думка, що замовники повинні оприлюднювати в електронній системі закупівель повідомлення про всі зміни, внесені до договору про закупівлю, навіть ті, які не стосувалися істотних умов договору про закупівлю. І це створювало певні незручності та колізії.
Часто виникало запитання, якою ж підставою для внесення змін до істотних умов договору про закупівлю може скористатися замовник, наприклад, при зміні банківських реквізитів? Адже така підстава, як зміна банківських реквізитів, відсутня як у попередній, так і в чинній редакції Закону. У результаті частина замовників обирала, як правило, таку підставу, як покращення якості предмета закупівлі, а інша частина замовників могла взагалі не повідомляти про такі зміни в електронній системі закупівель.
Судова практика теж була різною, у тому числі такою, яка ставала на бік замовника та вказувала на відсутність у замовників обов’язку та підстав оприлюднювати повідомлення про внесення змін до договору про закупівлю в частині зміни банківських реквізитів в електронній системі закупівель. У цій статті розберемо, чи потрібно оприлюднювати повідомлення про внесення змін до договору про закупівлю та самі зміни (додаткову угоду про внесення змін) згідно з чинною редакцією Закону.