Динамічний та стандартний профілі товарів у Prozorro Market

Діана Лагодна
835
18 Березня 2024
Динамічний та стандартний профілі товарів у Prozorro Market
835
18 Березня 2024

При оголошенні запиту пропозицій уповноваженій особі необхідно знайти відповідний профіль товару з характеристиками, що будуть задовольняти потреби замовника. Залежно від річної потреби замовник має визначити, яким профілем можна користуватися:

  1. профілем з налаштуваннями (динамічним) або
  2. профілем з уже визначеними характеристиками (стандартним).

Якщо річна потреба по відповідному коду ДК 021:2015 не перевищує 500 тис. грн, замовник може скористатися профілем з налаштуваннями або стандартним на вибір. Якщо ж сума від 500 тис. грн, то можна використовувати лише стандартний профіль.

Як провести ЗПП, детально та з посиланнями на відповідні нормативно-правові акти ми описали в статті «Алгоритм закупівель через електронний каталог за Особливостями з 02.11.2023». Тому перейдемо до профілів товару.

Як користуватись динамічним та / або стандартним профілем товару в каталозі

Як користуватись динамічним профілем товару або стандартним профілем товару, зобразимо на прикладі майданчика Zakupivli.pro. Для того щоб одразу розглянути всі профілі певної підкатегорії, переходимо в каталог.

Розглянемо пошук профілів на прикладі «Молока коров’ячого». Для цього натискаємо кнопку «Каталог» зліва та вводимо ключове слово «молоко», знаходимо категорію «Молоко та вершки» і вибираємо підкатегорію «Молоко коров’яче».

На сторінці, що відкриється, необхідно натиснути кнопку «Обрати профіль товару».

І одразу можна буде побачити всі доступні профілі.

При виборі профілю з налаштуваннями замовнику самостійно необхідно буде вибрати характеристики, за якими буде проводитися закупівля (відповідність ДСТУ, вид, упаковку, масову частку жиру, бренд тощо).

Якщо використовувати стандартний профіль (до прикладу, «Молоко коров’яче ультрапастеризоване, пляшка картонна з кришкою, 2,5 %, 1000 г»), то характеристики вже визначені, і замовнику додатково нічого не потрібно вибирати.

Звертаємо вашу увагу! Якщо замовник вибрав динамічний профіль, але при оголошенні закупівлі буде введено суму від 500 тис. грн, система не дасть створити такий запит пропозицій.

Тому, якщо ви, наприклад, оборонний замовник, який здійснює закупівлі за постановою КМУ від 11.11.2022 № 1275, та не обмежені в граничній межі динамічного профілю, рекомендуємо офіційно звернутись до ДП «Прозорро» як адміністратора електронної системи закупівель та Мінекономіки як Уповноваженого органу з метою отримання відповідних роз’яснень щодо цього.

Загалом Prozorro Market — це зручний та швидкий спосіб проведення закупівель. Якщо ви ще не користувалися запитом пропозицій, радимо спробувати, і ваше закупівельне життя може стати більш комфортним та продуктивним.

А розібратись із нюансами використання електронного каталогу вам допоможе шпаргалка уповноваженої особи щодо застосування електронного каталогу Prozorro Market та електронна книга «Прозорро Маркет з прикладами документів».

Воєнний стан

Публікації, що розкривають специфіку закупівель під час воєнного стану