Окремий / додатковий предмет закупівлі у складі основного: правомірно чи ні? Практика АМКУ

Олег Підгірський
951
6 Квітня 2023
Окремий / додатковий предмет закупівлі у складі основного: правомірно чи ні? Практика АМКУ
951
6 Квітня 2023

За закупівельним законодавством предметом закупівлі є товари, роботи чи послуги, що закуповуються замовником у межах єдиної процедури закупівлі або в межах проведення спрощеної закупівлі, щодо яких учасникам дозволяється подавати тендерні пропозиції, пропозиції в спрощеній закупівлі або пропозиції на переговорах (у разі та в час можливості застосування переговорної процедури закупівлі). Предмет закупівлі визначається замовником у порядку, встановленому Уповноваженим органом, із застосуванням Єдиного закупівельного словника, затвердженого у встановленому законодавством порядку.

Єдиний закупівельний словник затверджено наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 23.12.2015 № 1749 як національний класифікатор ДК 021:2015.

Відповідно до пункту 3 Порядку визначення предмета закупівлі, затвердженого наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 15.04.2020 № 708, зареєстрованим у Міністерстві юстиції України 09.06.2020 за № 500/34783, предмет закупівлі товарів і послуг визначається замовником згідно з пунктами 21 і 34 частини 1 статті 1 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII та за показником четвертої цифри словника, тобто за класом.

Трапляються випадки, коли замовник здійснює закупівлю товару чи послуги, частиною якого / якої є інший предмет закупівлі, не як комплектуюча частина, а, умовно кажучи, як окремий / додатковий предмет закупівлі в складі основного предмета закупівлі. Проте чи правомірна така закупівля?

...
Практика оскарження закупівель

Показові рішення органу оскарження та ексклюзивні коментарі голови АМКУ , що обов’язково стануть у нагоді кожному учаснику

Повне або часткове копіювання публікацій порталу ЗАБОРОНЕНО