Справжній професіоналізм, майстерність та впевненість приходять до закупівельника не з теоретичними знаннями законодавства, тому сьогодні ані слова про зміни до Закону України «Про публічні закупівлі» та їх аналіз — даний матеріал уже достатньо висвітлено на шпальтах журналу і порталі. Пропонуємо звернутися до справжнього скарбу у сфері закупівель — знань, ключем до яких є практика. Отже, у статті поговоримо про перші порушення у такій «бажаній» та водночас винятковій за своєю суттю переговорній процедурі закупівлі. Моніторинг: № UA-M-2021-07-09-000002 Оголошення: № UA-2021-06-30-005630-c
Моніторинг: № UA-M-2021-07-09-000002 Оголошення: № UA-2021-06-30-005630-c
За результатами моніторингу встановлено: «відповідно до пункту 8 частини 6 статті 40 Закону України ‟Про публічні закупівлі” (далі — Закон) повідомлення про намір укласти договір про закупівлю повинно містити обґрунтування застосування переговорної процедури закупівлі, експертні, нормативні, технічні та інші документи, що підтверджують наявність умов застосування переговорної процедури закупівлі.
Так, у повідомленні про намір укласти договір про закупівлю під час застосування переговорної процедури за номером ID: UA-2021-06-30-005630-c наявна інформація з посиланням на експертні, нормативні, технічні та інші документи щодо наявності умов застосування переговорної процедури закупівлі з підстав, визначених пунктом 2 частини 2 статті 40 Закону, зокрема довідка Торгово-промислової палати України від 11.01.2021 року №11/08.0-7.3...