«Перша ластівка», або як Держаудитслужба встановлює порушення за новою редакцією Закону

Наталія Чабан
2650
24 Липня 2021
«Перша ластівка», або як Держаудитслужба встановлює порушення за новою редакцією Закону
2650
24 Липня 2021

Справжній професіоналізм, майстерність та впевненість приходять до закупівельника не з теоретичними знаннями законодавства, тому сьогодні ані слова про зміни до Закону України «Про публічні закупівлі» та їх аналіз — даний матеріал уже достатньо висвітлено на шпальтах журналу і порталі. Пропонуємо звернутися до справжнього скарбу у сфері закупівель — знань, ключем до яких є практика. Отже, у статті поговоримо про перші порушення у такій «бажаній» та водночас винятковій за своєю суттю переговорній процедурі закупівлі. Моніторинг: № UA-M-2021-07-09-000002 Оголошення:UA-2021-06-30-005630-c

Моніторинг: № UA-M-2021-07-09-000002 Оголошення:UA-2021-06-30-005630-c

За результатами моніторингу встановлено: «відповідно до пункту 8 частини 6 статті 40 Закону України ‟Про публічні закупівлі” (далі — Закон) повідомлення про намір укласти договір про закупівлю повинно містити обґрунтування застосування переговорної процедури закупівлі, експертні, нормативні, технічні та інші документи, що підтверджують наявність умов застосування переговорної процедури закупівлі.

Так, у повідомленні про намір укласти договір про закупівлю під час застосування переговорної процедури за номером ID: UA-2021-06-30-005630-c наявна інформація з посиланням на експертні, нормативні, технічні та інші документи щодо наявності умов застосування переговорної процедури закупівлі з підстав, визначених пунктом 2 частини 2 статті 40 Закону, зокрема довідка Торгово-промислової палати України від 11.01.2021 року №11/08.0-7.3...

Моніторинг закупівель

Публікації щодо здійснення органом державного фінансового контролю такого виду контролю як моніторинг закупівель, зокрема, новини моніторингу, приклади, коментарі, особливості, судова практика щодо моніторингу