МЕРТУ надало роз’яснення щодо заповнення форми звіту про результати закупівель без проведення процедури закупівлі

Редакція
1955
14 Лютого 2015
МЕРТУ надало роз’яснення щодо заповнення форми звіту про результати закупівель без проведення процедури закупівлі
1955
14 Лютого 2015

До редакції журналу «Радник в сфері державних закупівель» усе частіше почали надходити запитання стосовно особливостей заповнення звіту про результати закупівель без проведення процедури закупівлі, форму якого затверджено наказом Мінекономрозвитку № 1106 від 15.09.2014 (далі — наказ № 1106).

В Інструкції щодо заповнення цього документа не вказано, чи такий звіт подається з інформацією щодо кожного кварталу окремо чи з наростаючим підсумком за кожен наступний квартал.

Також у жодному нормативному акті не вказано вартісну межу, з якої замовники зобов’язані звітувати про результати закупівель без проведення процедур.

Отже, із зазначеними запитаннями редакція журналу звернулась до Мінекономрозвитку, як до Уповноваженого на такі відповіді органу, по надання офіційних роз’яснень.

Витяг з роз’яснення № 3302-05/44574-07 від 24.12.2014 
Наказом № 1106 затверджено, зокрема форму звіту про результати закупівель без проведення процедури закупівлі та Інструкцію щодо її заповнення.
Згідно з пунктом 2 Інструкції у звіті зазначається інформація про закупівлі, які здійснюються відповідно до частини першої статті 4 «Про особливості здійснення закупівель в окремих сферах господарської діяльності» (далі — Закон про особливості).
Відповідно до абзацу третього частини другої статті 3 Закону про особливості звіт за результатами здійснення закупівель, передбачених частиною першою статті 4, затверджується замовником раз на квартал не пізніше 15 числа місяця, наступного за звітним періодом.

КОМЕНТАР ВІД РЕДАКЦІЇ:

На жаль, дане роз’яснення не дає вичерпної відповіді на поставлені запитання. Проте з нього можна зробити деякі висновки.

По-перше,  оскільки  необхідність  оприлюднення такого  звіту  передбачена  законом  про  особливості  (стосовно  здійснення  закупівель, визначених статтею 4 Закону України  «Про  особливості  здійснення  закупівель  в  окремих  сферах  господарської  діяльності»),  то оприлюднювати такий звіт варто із сум,  що зазначені в цьому законі про особливості.

По-друге,  у  формі  звіту  про  результати  закупівель без проведення процедури закупівлі  передбачено  зазначення  чіткого  переліку  інформації  стосовно  укладених  договорів  за  завершений квартал, при цьому жодним нормативним  чи  рекомендаційним  документом  не  вказано  уточнення,  що  такий  документ  необхідно  подавати  з  наростаючим  підсумком за завершеними кварталами. 

Отже, доходимо висновку, що такий звіт  подається  за  необхідності  і  вміщує  інформацію  про  закупівлі,  що  були  здійснені  без  проведення  процедур  упродовж  завершеного  кварталу. 

Нагадуємо, що  з  порадами  екперта щодо  того,  як  розмістити  Звіт  про  результати  закупівель без проведення процедури закупівлі  через  безкоштовний  Веб-сервіс,  ви  можете ознайомитися в журналі «Радник в сфері  державних  закупівель»  №  1  (40)  за  січень  2015 року на сторінці 28. А про особливості  та порядок оприлюднення такого документа  через  «Кабінет  замовника» читайте в журналі № 8 (35) за серпень 2014 року на сторінках 40–43.

Журнали

Публікації, що вийшли друком у паперовій версії журналу «Радник в сфері державних закупівель» (з посиланням на номер журналу)

Повне або часткове копіювання публікацій порталу ЗАБОРОНЕНО