Багато підприємств наразі працюють віддалено. ДП «Прозорро» не є винятком, усі наші робочі зустрічі, обговорення, погодження відбуваються онлайн. Але в багатьох замовників виникають питання з приводу того, як організувати роботу тендерного комітету в умовах карантину, чи можна зупинити/припинити закупівлі на цей час тощо. Ми написали декілька порад з власного досвіду і сподіваємось, що вам вони стануть у пригоді.
Як успішно провести закупівлю, коли всі працівники працюють віддалено, які інструменти можуть допомогти замовникові? Почнемо з відповіді на найпростіше питання. У системі немає кнопки «Зупинити всі закупівлі», система працює в звичайному режимі, закупівлі продовжуються. Також замовник сам обирає, потрібно йому в даний момент щось закуповувати чи ні. Тож якщо у вас немає термінової потреби в чомусь, то можете відкласти закупівлі на потім.
А тепер поговоримо, як проводити закупівлі в умовах карантину та віддаленої роботи.
Як проводити засідання тендерного комітету
Більшість людей звикли проводити засідання тендерного комітету офлайн, збиратись у «переговорці», обговорювати, наводити свої аргументи й спільно приймати рішення. Проте за нинішніх умов це все можна робити й онлайн.
Наприклад, якщо вам потрібно обговорити тендерну документацію (далі —ТД), то ви можете зробити її в Google Docs, і всі ваші працівники зможуть додавати свої коментарі чи пропозиції щодо зміни певних положень у ТД. Так...