Зміст
- Чи мають право учасники у спрощених оборонних закупівлях визначати конфіденційною інформацію у пропозиції
- Чи відхиляти учасника, якщо він визначив конфіденційною інформацію, яка не може бути такою відповідно до частини 13 статті 14 Закону
- Чи надавати 24 години на виправлення у разі визначення конфіденційною інформації, яка не може бути визначена такою згідно з Законом
- Висновки
Спрощені закупівлі для потреб оборони — це механізм, що дозволяє оперативно забезпечувати військові формування необхідними ресурсами, що в сучасних умовах війни та гібридних загроз набуває критичного значення. Проте з прискоренням процедур виникає нова дилема: як забезпечити прозорість і відкритість закупівель, не наражаючись на ризик витоку конфіденційної інформації, що може бути використана ворогом?
...