Зразок скарги, яку обов’язково задовольнить АМКУ

Катерина Плашенко
432
23 Травня 2022
Зразок скарги, яку обов’язково задовольнить АМКУ
432
23 Травня 2022

Задоволена скарга — це механізм впливу учасника на дії або бездіяльність замовника та можливість стати переможцем процедури закупівлі. Як відомо, Постійно діюча адміністративна колегія Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель (далі — Колегія) розглядає скарги попри воєнну агресію РФ проти України.

Про  найпоширеніші порушення / помилки учасників та замовників процедур закупівель у 2021 році читайте у матеріалі «АМКУ про найпоширеніші помилки в закупівлях 2021 року». Антимонопольний комітет України оприлюднив підсумковий звіт за 2021 рік, згідно з яким Колегія розглянула за минулий рік понад 14 тисяч скарг, при цьому задоволених / частково задоволених скарг було більше 10 тисяч. Доходимо висновку, що більшості скаржникам вдається відстояти свої інтереси в Колегії.

Сьогодні ми пропонуємо зразок скарги, який розроблений з огляду на реально подану скаргу, яку Колегія задовольнила, ба більше, Антимонопольний комітет України акцентував увагу закупівельної спільноти, зокрема,  на цьому  рішенні у своєму звіті за минулий рік.

Оскарження дискримінаційних вимог тендерної документації

Розглянемо реальний приклад відкритих торгів за оголошенням UA-2021-01-09-000053-c. Вимагався досвід виконання аналогічних договорів (з поставки лісоматеріалів хвойних порід) саме у вугільній галузі. Колегія встановила дискримінаційність такої умови тендерної документації стосовно скаржника та зобов’язала замовника внести відповідні зміни...

Практика оскарження закупівель

Публікації щодо результатів розгляду скарг органом оскарження (Антимонопольний комітет України), зокрема, новини практики оскарження, приклади, коментарі, особливості, судова практика з цього питання