На висновок ДАСУ надали інформацію про неможливість усунення встановлених порушень: де відповідальність за невиконання?

Сергій Циб
746
19 Жовтня 2021
На висновок ДАСУ надали інформацію про неможливість усунення встановлених порушень: де відповідальність за невиконання?
746
19 Жовтня 2021

У разі складання висновку за результатами моніторингу процедури закупівлі (далі — висновок), в якому вказується про порушення законодавства, обов’язком замовника є оприлюднення інформації, згідно з абзацом 2 частини 8 статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі — Закон, Закон про публічні закупівлі). На перший погляд, для замовника привабливий варіант — надання інформації про причини неможливості усунення виявлених порушень, оскільки цей варіант не вимагає ні оскаржувати дії Державної аудиторської служби України (надалі — ДАСУ), ні фактично виконувати вимоги, викладені у висновку. Однак наслідком неправильного застосування частини 8 статті 8 Закону про публічні закупівлі може бути порушення прав третіх осіб та притягнення посадових осіб замовника до адміністративної відповідальності.

Замовнику, який збирається зазначити про причини неможливості усунення виявлених порушень недостатньо зробити посилання на статтю Закону або висновок, слід чітко розуміти, які конкретні порушення законодавства неможливо усунути та з яких саме причин це зробити неможливо? Відповіді — далі у статті.

Порядок та передумови надання інформації про причини неможливості усунення виявлених порушень

Згідно з частиною 8 статті 8 Закону, протягом 5 робочих днів з дня оприлюднення органом державного фінансового контролю висновку замовник оприлюднює через електронну систему закупівель інформацію та / або документи, що свідчать про усунення порушення (порушень) законодавства у...

Контроль та відповідальність закупівель

Публікації, тематикою яких є особливості здійснення функції контролю та відповідальності в сфері публічних закупівель