Нотатки закупівельника: те, що повинна знати кожна УЗО про COVID-закупівлі

Ганна Довгая
1045
25 Червня 2021
Нотатки закупівельника: те, що повинна знати кожна УЗО про COVID-закупівлі
1045
25 Червня 2021

Кожна уповноважена замовником особа (не плутаємо уповноважену особу та уповноважену замовником особу (УЗО), згадуємо, що на підприємстві / організації чи установі повинен бути окремий наказ про призначення УЗО для здійснення COVID-закупівель) під час виконання своїх посадових обов’язків повинна керуватись чинним законодавством України та враховувати ряд нюансів, щодо яких занотуємо таке:

  1. Закон України «Про публічні закупівлі» (далі — Закон) та Порядок № 225 не містять жодних застережень щодо строку дії договору про COVID-закупівлю. З урахуванням того, що на COVID-закупівлі не поширюється дія Закону, вказане означає, що строк дії договору про COVID-закупівлі регламентується цивільним, господарським та бюджетним законодавством. Більше правового тлумачення — у статті «Строк дії договору про COVID-закупівлю»;
  2. у договорах про COVID-закупівлі допускається зворотна дія у часі (частина 3 статті 631 Цивільного кодексу України), однак не раніше початку дії самого Порядку № 225 чи відповідних змін до Переліку № 225 (залежно від конкретного предмета договору), а також не раніше залучення самого замовника до протидії COVID-19. Чому? Відповідь читайте в статті «Стаття 631 ЦКУ в закупівлі з ознакою COVID-19»;
  3. для правомірного застосування Порядку № 225 потрібно, щоб одночасно виконувалися три умови:
    – правильний...
COVID-19

Публікації, що розкривають специфіку закупівель під час карантину пов'язаного з COVID-19