Звертаємо увагу учасників закупівель! 30.05.2024 відбулися зміни в процесі подання скарги

Макаркіна Марія
1243
30 Травня 2024
Звертаємо увагу учасників закупівель! 30.05.2024 відбулися зміни в процесі подання скарги
1243
30 Травня 2024

Нещодавно ми повідомляли про те, що 30.05.2024 відбулися зміни в процесі подання скарги. Щоб бути в курсі нового порядку, розглянемо, як відтепер подати скаргу, на прикладі майданчика Zakupivli.pro. Отже, зробіть такі кроки.

1. Перейдіть на сторінку закупівлі.

2. Перейдіть у розділ «Скарги».

3. Натисніть «Подати скаргу в АМКУ».

Перед вами відкриється сторінка з полями, які необхідно заповнити, щоб подати скаргу.

4. Заповніть поле «Назва скарги» та за потреби додайте документи (докази та інші матеріали, які вважаєте необхідним долучити до розгляду скарги).

5. Заповніть «Заголовок пункту скарги». Коротко сформулюйте, що саме ви оскаржуєте (певну вимогу тендерної документації, дію замовника тощо). 

6. Поле «Тип зв’язаного елемента» — поле заповнюється системою автоматично, у деяких випадках, наприклад за можливості оскаржити одночасно два рішення, учасник може вибрати тип зв’язаного елемента відповідно до суті порушення.

7. Виберіть з випадного списку тип порушення. 

8. Заповніть поле «Опис суті пункту скарги».

У цьому полі необхідно детально описати підставу подання скарги: у чому саме полягає порушення процедури закупівлі; яким чином прийняте рішення (або дія, бездіяльність замовника) суперечить законодавству у сфері публічних закупівель; які фактичні обставини можуть це підтвердити. Також саме в цьому полі треба обґрунтувати наявність у скаржника порушених прав та охоронюваних законом інтересів щодо рішення, дії чи бездіяльності замовника.

У разі оскарження умов тендерної документації або дії / бездіяльності замовника до кінцевого строку подання тендерних пропозицій необхідно вказати, який документ надається на підтвердження обґрунтування порушених прав та охоронюваних законом інтересів, а також що саме підтверджує наданий документ. 

9. Заповніть назву доказу та виберіть документ із завантажених раніше в полі «Документація». 

За потреби ви можете додати декілька доказів.

10. Заповніть поля «Вимога суб’єкта оскарження» та «Опис вимоги». Натисніть кнопку «Додати вимогу». 

11. За потреби додайте ще один пункт скарги. Один пункт «Порушення» формується щодо одного або кількох порушень замовника певного типу у разі оскарження рішення про відхилення пропозиції / визначення переможця або однієї вимоги у разі оскарження умов тендерної документації.

12. Натисніть кнопку «Створити». 

13. Натисніть кнопку «Підписати КЕП».

Тож, таким чином відтепер виглядає порядок подання скарги до АМКУ, який ми розглянули на прикладі майданчика. За потреби можете ознайомитись із прикладом скарги на умови тендерної документації за Особливостями та завантажити його.

Читайте також:

Воєнний стан

Публікації, що розкривають специфіку закупівель під час воєнного стану

Повне або часткове копіювання публікацій порталу ЗАБОРОНЕНО