Строки оскарження умов закупівлі, рішень, дій чи бездіяльності замовника до АМКУ

Олег Підгірський
292
24 Квітня 2024
Строки оскарження умов закупівлі, рішень, дій чи бездіяльності замовника до АМКУ
292
24 Квітня 2024

Оскарження умов закупівлі, рішень, дій чи бездіяльності замовника до Антимонопольного комітету України є одним з інструментів неупередженого та ефективного захисту прав і законних інтересів осіб, пов’язаних з участю у процедурах закупівлі.

У публікації «Порядок оскарження відкритих торгів за Особливостями в редакції від 19.05.2023» шляхом порівняння положень статті 18 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII (далі — Закон) та пунктів 55–67 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (далі — Особливості), ми визначились з порядком оскарження відкритих торгів за особливостями. Водночас порядок оскарження закупівлі для укладення рамкової угоди або енергосервісу залишився незмінним.

По аналогії з судовим процесом, та в принципі як і з усім закупівельним процесом, процес оскарження до АМКУ зумовлено дотриманням певних строків. І для різних закупівель ці строки можуть різнитись, тому виходить плутанина, як та у які строки проходить оскарження, наприклад відкритих торгів та відкритих торгів з публікацією англійською мовою.

Тому спеціально для закупівельної спільноти редакція порталу RADNUK.COM.UA підготувала шпаргалку щодо строків при оскарженні рішень, дій чи бездіяльності замовника до АМКУ, визначених законодавством у сфері публічних закупівель в період правового режиму воєнного стану.

...
Воєнний стан

Публікації, що розкривають специфіку закупівель під час воєнного стану

Повне або часткове копіювання публікацій порталу ЗАБОРОНЕНО