Не радимо при проведенні запиту пропозицій постачальників встановлювати торгову марку

Катерина Плашенко
879
30 Травня 2024
Не радимо при проведенні запиту пропозицій постачальників встановлювати торгову марку
879
30 Травня 2024

Запит пропозицій постачальників та торгова марка. У матеріалі розглянемо, чому замовникам не варто під час оголошення запиту пропозицій постачальників встановлювати конкретну торговельну марку / модель / бренд / тощо.

Абзацом 3 пункту 66 постанови КМУ від 14.09.2020 № 822 «Про затвердження Порядку формування та використання електронного каталогу» (далі — Порядок № 822) передбачено, що умови договору не можуть відрізнятися від умов, визначених замовником у запиті пропозицій постачальників, зокрема у проєкті договору, що є складовою частиною запиту пропозицій постачальників, та/або пропозиції переможця відбору, крім випадку зменшення ціни договору без зміни обсягу.

При цьому пунктом 64 Порядку № 822, зокрема, визначено, що замовник відхиляє пропозицію переможця відбору, якщо постачальник не підписав договір у строк, визначений абзацом першим пункту 66 цього Порядку, або письмово відмовився від укладення договору на умовах, визначених замовником у запиті пропозицій постачальників, зокрема у проєкті договору, що є складовою частиною запиту пропозицій постачальників. При цьому, якщо учасник запиту пропозицій постачальників відмовляється підписати проєкт договору в редакції, визначеній замовником, замовник констатує непідписання договору у відповідній редакції у строк або просить надати від переможця відмову та відхиляє пропозицію такого учасника.

Читайте «Відхилення учасників по запиту ціни».

...
Воєнний стан

Публікації, що розкривають специфіку закупівель під час воєнного стану

Повне або часткове копіювання публікацій порталу ЗАБОРОНЕНО