Найважливіше на закупівельному фронті (до 10.06.2022)

Марія Степічева
1391
10 Червня 2022
Найважливіше на закупівельному фронті (до 10.06.2022)
1391
10 Червня 2022

Група компаній «Радник» щодня відслідковує усі нововведення та події у закупівельній спільноті, оскільки ми дбаємо, що б ви були обізнані та не губились у цьому швидкозмінному закупівельному просторі. Цього тижня пропонуємо вам ознайомитись із таким:

  1. Вас цікавило, чи потрібно оприлюднювати інформацію про використання коштів, за рахунок яких здійснюються закупівлі товарів, робіт і послуг, на Єдиному вебпорталі використання публічних коштів? ДУ «Відкриті публічні фінанси» надала відповідь, з якої можливо зробити висновок, що замовники, керуючись Законом України «Про захист інтересів суб’єктів подання звітності та інших документів у період дії воєнного стану або стану війни», можуть оприлюднити відповідну інформацію в Е-даті протягом трьох місяців після припинення чи скасування воєнного стану. Отримати більше інформації та переглянути роз’яснення Мінекономіки зі вказаного питання ви можете у статті «Чи потрібно оприлюднювати договори за Постановою № 169 в Е-даті». Повний текст листа Мінфіну — за посиланням.
  2. На період дії правового режиму воєнного стану органами ДПС обмежено доступ до наборів даних, що повинні бути відображені у відкритій частині електронного кабінету розділу «Реєстри». Щоб врахувати ці обставини під час здійснення закупівель, ознайомтесь зі статтею «Не працюють реєстри ДПС».
  3. Одним із методів розрахунку очікуваної вартості предмета закупівлі є метод порівняння ринкових цін. Як його застосувати під час закупівель за Постановою № 169? Розповідаємо в статті «Запит цінової пропозиції для закупівель за Постановою № 169». Також маєте нагоду завантажити приклад Методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі, що розроблений редакцією цього порталу.
  4. Будь-який електропостачальник (окрім ПУП та ПОН), який не сплатив за послуги оператора системи розподілу або оператора системи передачі, надані у період воєнного стану, набуває статусу «Дефолтний» і, як наслідок, такий електропостачальник не може бути учасником ринку електричної енергії та здійснювати закупівлі електричної енергії на сегментах ринку. Що це означає для закупівельників? Читаємо в статті «Надання універсальної послуги ПУП згідно з наказом № 148 від 13.04.2022: що змінилося для замовників?».
  5. Введення воєнного стану в країні спричинило багато обмежень та заборон в усіх сферах діяльності. Такі обмеження торкнулись виконання повноважень Державною казначейською службою України та її територіальними органами, зокрема в частині визначення черговості здійснення бюджетних видатків. Нагадуємо, що в період воєнного стану замовникам при плануванні своїх закупівель слід враховувати вимоги Порядку № 590 стосовно черговості проведення платежів. З кейсами та оглядами обмеження для здійснення бюджетних видатків у період воєнного стану корисно буде ознайомитись на нашому порталі у статті «Які існують обмеження для здійснення бюджетних видатків у період воєнного стану? Огляд кейсів та прикладів».

Також користуйтесь Переліком черговості оплат на порталі RADNUK.COM.UA у розділі «Правова база»:

Також нагадуємо, що на порталі є розділ «Зразки документів». Їх ми постійно оновлюємо та готуємо для вашої зручності. Залишайтеся з нами та будьте в безпеці! Все буде Україна!

Більше важливої інформації про закупівлі під час воєнного стану читайте на порталі RADNUK.COM.UA в розділі «Воєнний стан».

Воєнний стан

Публікації, що розкривають специфіку закупівель під час воєнного стану

Повне або часткове копіювання публікацій порталу ЗАБОРОНЕНО