Найголовніше за тиждень (до 05.04.2024)

Катерина Плашенко
607
6 Квітня 2024
Найголовніше за тиждень (до 05.04.2024)
607
6 Квітня 2024

Пропонуємо ознайомитися з добіркою найактуальніших статей за тиждень. Які вимоги встановити в умовах тендерної документації при закупівлі продуктів харчування? Чи існує різниця між електронним документом та скан-копією? Про це й не тільки читайте у статтях з добірки.

  • Закупівлі продуктів харчової промисловості (ПХП) — це розповсюджені закупівлі, часто оголошуються замовниками в різних сферах діяльності та мають свою специфіку. При встановленні вимог у тендерній документації при закупівлі продуктів харчування радимо як мінімум посилатись на чинне законодавство у сфері ПХП, як максимум — вимагати надати в складі тендерних пропозицій учасників документальне підтвердження дотримання норм такого законодавства (наприклад, зареєстровані потужності оператора ринку/НАССР/тощо), також рекомендуємо не ускладнювати умови тендерної документації вимогами, які не стосуються предмета закупівлі, які є дискримінаційними або недоречними для конкретної закупівлі (наприклад, не варто вимагати наявність автопарку із п’яти одиниць транспортних засобів в учасника, якщо закупівля здійснюється щодо невеликого обсягу товару, який буде поставлений однією партією). Детальніше — у статті «Закупівля продуктів харчування: як встановити вимоги в тендерній документації».
  • У статті «Яка різниця між електронним документом та скан-копією?» доходимо висновку, що сканований документ є сканованою копією з паперового документа, що містить оригінальний підпис, а електронний документ є оригіналом документа з накладеним електронним підписом.
  • АМКУ оприлюднено звіт за 2023 рік, у якому, зокрема, зазначено основні порушення (помилки), яких припускаються суб’єкти оскарження. Щоб уникнути таких помилок, читайте статтю «Найпоширеніші помилки суб’єктів оскарження та приклади нестандартних скарг у 2023 році: версія АМКУ».
  • Як відомо, існують такі види відповідальності, що можуть стосуватись, зокрема, публічних закупівель: цивільно-правова (відповідальність за позадоговірну шкоду, зокрема завдану перевищенням повноважень чи зловживанням посадовим становищем); дисциплінарна (відповідальність згідно з трудовим договором, Кодексом законів про працю України чи дисциплінарним статутом); адміністративна (відповідальність за Кодексом України про адміністративні правопорушення, далі — КУпАП); кримінальна (відповідальність за Кримінальним кодексом України); відповідальність за порушення бюджетного законодавства, за які до учасників бюджетного процесу можуть застосовуватися заходи впливу, передбачені статтею 117 Бюджетного кодексу України. Відповідь на питання, чи можуть притягнути до відповідальності за порушення вимог Закону, які не передбачені в статті 164-14 КУпАП, читайте у статті «Чи можуть притягнути до відповідальності за порушення вимог Закону, які не передбачені в статті 164-14 КУпАП».

Нагадуємо, що кожен передплатник порталу має можливість скористатися зразком довіреності про підтвердження повноважень на право підпису договору уповноваженої особи учасника.

Воєнний стан

Публікації, що розкривають специфіку закупівель під час воєнного стану

Повне або часткове копіювання публікацій порталу ЗАБОРОНЕНО