Як відомо, наразі здійснення закупівель відбувається згідно з нормами Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII (далі — Закон) з урахуванням Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (далі — Особливості).
Відповідно до пункту 34 частини 1 статті 1 Закону товари — це продукція, об’єкти будь-якого виду та призначення, у тому числі сировина, вироби, устаткування, технології, предмети у твердому, рідкому і газоподібному стані, а також послуги, пов’язані з постачанням таких товарів, якщо вартість таких послуг не перевищує вартості самих товарів.
При цьому підпунктом 5 пункту 21 Особливостей передбачено, що договір вважається нікчемним, коли найменування предмета закупівлі із зазначенням коду за Єдиним закупівельним словником не відповідає товарам, роботам чи послугам, що фактично закуплені замовником.
У зв’язку з чим виникає питання: якщо замовник закуповує товар разом із супутніми послугами, вартість яких не перевищує вартості самих товарів, керуючись пунктом 34 частини 1 статті 1 Закону, чи буде укладений договір про закупівлю за наслідком такої процедури закупівлі вважатися нікчемним згідно з підпунктом 5 пункту 21 Особливостей, адже найменування предмета закупівлі (товару разом з послугою) із зазначенням коду за Єдиним закупівельним словником може не відповідати товарам та послугам, що фактично закуплені замовником?
...