Як оптимізувати роботу учасника Prozorro у воєнний час: п’ять порад від майданчика E-Tender

Занюк Іванна
935
7 Лютого 2023
Як оптимізувати роботу учасника Prozorro у воєнний час: п’ять порад від майданчика E-Tender
935
7 Лютого 2023

Система публічних закупівель Prozorro адаптувалася до реалій воєнного часу, але замовники та учасники все одно працюють у дуже напруженому режимі. Саме тому ми підготувати п’ять порад, які допоможуть учасникам оптимізувати роботу з державними закупівлями Прозорро на майданчику E-Tender.

Порада 1. Підписуйте кожен документ пропозиції КЕП/УЕП прямо на майданчику

Досі велика кількість учасників продовжують друкувати документи, витрачати час на власноручний їх підпис і тільки після цього сканувати та завантажувати на майданчик тендерну пропозицію. В умовах відключень світла це може стати реальною проблемою. Натомість користувачі можуть підписати всі електронні документи відразу на майданчику.

Згідно з законами України «Про електронні документи та електронний документообіг» та «Про електронні довірчі послуги» документ, на який накладено електронний підпис, прирівнюється до підписаного власноручно.

Іноді це може навіть бути пряма вказівка замовника в тендерній документації, щоб учасник підписував окремо кожен електронний документ, який містить тендерна пропозиція. Наприклад, ми зустрічали таке формулювання в тендерній документації: «якщо тендерна пропозиція містить і скановані, і електронні документи, потрібно накласти КЕП/УЕП на тендерну пропозицію в цілому та на кожен електронний документ окремо».

Реальні приклади рішень Органу оскарження з цієї тематики можете прочитати в статтях:

Тож, рекомендуємо учасникам уважно читати вимоги замовників, а щоб спростити свою роботу та зекономити час — скористатися функціоналом для підписання документів на майданчику.

Порада 2. Користуйтеся шаблонами відповідей на критерії за статтею 17 Закону України «Про публічні закупівлі»

На майданчику Е-Тендер реалізована функція «Шаблони відповідей по статті 17». Ми розробили її на численні прохання наших користувачів. Обов’язковою складовою процесу подання тендерної пропозиції є те, що учасник має проставити відмітки про відсутність у нього підстав для відхилення його участі в тендері за статтею 17 Закону України «Про публічні закупівлі». Набір таких критеріїв часто повторюється, тому ми реалізували можливість учасникам створювати необмежену кількість шаблонів відповідей. У шаблонах також враховані вимоги щодо самодекларації учасників для процедури «Відкриті торги з особливостями».

Використовуючи такий шаблон, користувач робить один клік замість десяти, що, безумовно, пришвидшує процес реєстрації тендерної пропозиції.

Порада 3. Налаштуйте сповіщення в месенджери

Наші клієнти мають можливість користуватися додатковими каналами для комунікації та отримувати повідомлення, що стосуються їхньої участі в торгах. Для цього учасники можуть налаштувати відправку сповіщень у Viber чи Telegram.

Учаснику запропонований широкий вибір подій, по яких він може отримувати сповіщення, однак найпопулярнішим серед наших користувачів є саме запит про 24 години на усунення невідповідностей, адже він може бути ініційований замовником у будь-який момент на кваліфікації тендерної пропозиції.

Тож учаснику важливо одразу отримати про це повідомлення, щоб розуміти старт відліку часу. Як показує досвід, для того щоб отримати повідомлення в месенджері, достатньо навіть не надто швидкого мобільного інтернету. Тому це дуже зручна функція в нинішніх умовах.




Налаштування повідомлень у месенджери на E-Tender

Порада 4. Працюйте з реєстром «Мої пропозиції»

На нашому майданчику для кожного учасника автоматично формується реєстр його пропозицій, у якому відображаються абсолютно всі їх статуси. Реєстр можна відфільтрувати за кожним статусом та вивантажити його в Excel, з яким потім можна працювати без доступу до Інтернету. Учаснику доступний широкий вибір фільтрів, серед яких найбільше користуються популярністю у постачальників такі:

  • Увага! Ви не підтвердили пропозицію у зв’язку із змінами умов закупівлі.
  • Усунення невідповідностей в тендерній пропозиції (24 години). Кваліфікація.
  • Завантаження документів по ст. 17.

Порада 5. Продавайте в Prozorro Market

Prozorro Market – найбільш простий та швидкий спосіб ефективно продавати товари державі в наш час, який годі й придумати. Це електронний каталог товарів масового вжитку, у якому замовники сьогодні можуть купувати без обмежень по сумі очікуваної вартості (відбір постачальника до 100 тис. грн; а запит ціни пропозиції від 100 тис. грн) і, наприклад, дуже швидко робити відбір постачальника.

Для учасника збут товарів через каталог є безперечним плюсом, бо йому не потрібно:

  • шукати закупівлю;
  • готувати та подавати пропозиції;
  • оплачувати кожну свою участь (комісію учасник сплачує тільки з укладеного договору);
  • оскаржувати умови чи рішення замовника;
  • витрачати кошти на рекламу своєї продукції.

Потрібно лише один раз пройти кваліфікацію у сегменті, в якому ви продаєте.

Висновок

Майданчик Е-Тендер, як і система Прозорро в цілому, продовжують працювати та вдосконалювати роботу так, щоб кожен користувач міг оперативно та не втрачаючи ефективності адаптувати свою діяльність у час війни. Надіємося, наші поради та технічні функціонали значно сприятимуть вашим продажам у системі електронних торгів.

Додатково у разі потреби можете завантажити довідку щодо ціни, що перевищує очікувану вартість предмета закупівлі, визначену замовником в оголошенні про проведення відкритих торгів.

Воєнний стан

Публікації, що розкривають специфіку закупівель під час воєнного стану

Повне або часткове копіювання публікацій порталу ЗАБОРОНЕНО