- Продовжуємо вам допомагати в закупівельній роботі під час воєнного стану та підготували приклади протоколів, які знадобляться у вашій роботі. У статті «Вісім зразків документів для зручності роботи замовника під час воєнного стану» знайдете посилання на такі приклади, які можна завантажити у форматі .word.
- Не знаєте, як визначити обсяг закупівлі під час воєнного стану? Вихід є! Читайте консультацію Мінекономіки щодо цього в матеріалі «Мінекономіки про визначення обсягів закупівель у період війни».
- У замовників виникає питання, як саме прозвітувати про укладення договору відповідно до Постанови № 169, проте не прив’язуючись до плану закупівель. Читайте відповідь на це питання та алгоритм дій замовника при звітуванні в статті «Як оприлюднити звіт без використання електронної системи (згідно з Постановою № 169) без прив’язки до плану».
- Чимало продовжених у минулому році договорів про закупівлю на 20 % закінчили чи закінчують свою дію. Тому в статті «Шість питань про звітування за продовженими на 20 % договорами про закупівлю в умовах воєнного стану» розглянули багато практичних ситуацій щодо цього.
- До редакції «Радника в сфері державних закупівель» надійшло питання передплатника порталу щодо можливості подальшого використання удосконаленого електронного підпису. У статті «УЕП уже не використовуємо? Чи як?» надаємо відповідь на це питання.
- Про технічні зміни на Прозорро та максимальне спрощення під час публікування звіту про договір про закупівлю, що укладений без використання електронної системи, читайте в матеріалі «Максимальне спрощення звітування по прямих договорах».
З попереднім дайджестом ознайомтесь на порталі.
Ще більше актуальних матеріалів — на порталі RADNUK.COM.UA в розділі «Воєнний стан».
Працюємо для вас та підтримуємо вас! Бережіть себе і своїх близьких! Слава Україні!