Вимога замовника про надання 25 гарантійних листів та приклад скарги для учасника

Катерина Плашенко
1199
13 Червня 2022
Вимога замовника про надання 25 гарантійних листів та приклад скарги для учасника
1199
13 Червня 2022

Припустимо, ви взяли участь у відкритих торгах з публікацією англійською мовою, а замовник допустив до аукціону учасника, у якого наявні помилки та невідповідності. Як правильно скласти скаргу на рішення, дії чи бездіяльність замовника, які відбулися після оцінки тендерних пропозицій учасників? У цій статті запропонуємо зразок такої скарги. Нагадаємо, що порядок оскарження процедур закупівель визначений статтею 18 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі — Закон).

Звертаємо вашу увагу, що наведений приклад скарги розроблений на основі скарги, яку Постійно діюча адміністративна колегія Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель (далі — Колегія) задовольнила, а АМКУ у звіті за минулий рік наголошував, зокрема, на цьому рішенні.

З прикладами скарг на дискримінаційні вимоги замовника, а саме на вимогу щодо підтвердження досвіду виконання аналогічного(их) договору(ів), вимогу тендерної документації щодо місцезнаходження та реєстрації учасника в певному місті (регіоні тощо) та вимогу щодо відгуку, ознайомтеся у матеріалах «Зразок скарги, яку обов’язково задовольнить АМКУ», «Приклад скарги на вимогу замовника щодо місцезнаходження, реєстрації учасника в певному місті (регіоні тощо) та надання висновку ТПП» та «Приклад скарги на дискримінаційну вимогу замовника щодо надання відгуку замовнику».

Оскарження неправомірного допущення замовником учасника до аукціону

...
Учасникам

Матеріали для початківців та професіоналів, які беруть участь у публічних (державних) закупівлях