Нагадаю, що розпорядженням Антимонопольного комітету України від 09.02.2021 № 3-рп затверджено Порядок участі суб’єкта оскарження та замовника в розгляді скарги шляхом застосування телекомунікаційних систем в інтерактивному режимі реального часу (далі — Порядок), який визначає процедуру участі сторони оскарження в розгляді скарги про порушення законодавства у сфері публічних закупівель шляхом застосування телекомунікаційних систем в інтерактивному режимі реального часу.
Варто зауважити, що в Порядок не внесено зміни, враховуючи роботу Комісії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель (далі — Комісія), та його не узгоджено з приписами Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (далі — Особливості). Тим самим норми Порядку орієнтовані лише на статтю 18 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII (далі — Закон).
Водночас Комісія «закриває очі» на такі неузгодженості та розглядає відповідні заяви, враховуючи чинні положення закупівельного законодавства.
Так, згідно з Порядком представник скаржника або засновника може взяти участь у розгляді скарги умовно у зручному для нього регіоні, проте виключно в приміщенні територіального відділення АМКУ, яке забезпечено необхідним технічним оснащенням. Тобто представнику не обов’язково їхати для цього в Київ.
...