Представник АМКУ про застосування «доказів» у публічних закупівлях

Роман Коваль
450
15 Червня 2022
Представник АМКУ про застосування «доказів» у публічних закупівлях
450
15 Червня 2022

Станом на травень 2022 року закупівельна громада умовно поділилася на два табори: ті, що проводять публічні закупівлі згідно з Законом України «Про публічні закупівлі» (далі — Закон), та ті, що згідно з постановою Кабміну від 28.02.2022 № 169 «Деякі питання здійснення оборонних та публічних закупівель товарів, робіт і послуг в умовах воєнного стану». Тож, у разі проведення процедур закупівель, навіть у період воєнного стану, скаржники можуть відстоювати свої права в Органі оскарження. 

Не секрет, що в разі оскарження процедур закупівель потрібно підвантажувати в електронну систему докази. Водночас у річному звіті АМКУ за 2021 рік, зокрема, ідеться про те, що однією з найрозповсюдженіших помилок учасників під час оскарження є відсутність переліку документів (доказів), що підтверджують наявність у суб’єкта оскарження порушених прав та охоронюваних законом інтересів з приводу рішення, дії чи бездіяльності замовника, що суперечать законодавству у сфері публічних закупівель.

Тож, щоб розібратись із «доказами в публічних закупівлях», звернемось до Романа Коваля, директора Департаменту з питань оскаржень рішень у сфері публічних закупівель АМКУ.

  • Вітаємо! Відразу до справи: що мається на увазі під поняттям «докази»? 
  • Доброго дня. Слід відразу визначити випадки, у яких скаржник зобов’язаний надати докази. Відповідно до Закону, якщо оскаржуються умови тендерної документації, разом із скаргою мають бути завантажені документальне підтвердження /...
Практика оскарження закупівель

Показові рішення органу оскарження та ексклюзивні коментарі голови АМКУ , що обов’язково стануть у нагоді кожному учаснику