Надання довідки про те, що інформація в ТД є зрозумілою: непорозуміння чи необхідність?

Тетяна Коріненко
431
19 Вересня 2021
Надання довідки про те, що інформація в ТД є зрозумілою: непорозуміння чи необхідність?
431
19 Вересня 2021

На порталі RADNUK.COM.UA ми неодноразово розглядали (не)дискримінаційність вимоги замовника, зокрема у статтях  «Відкриті дані: рішення АМКУ», «Документи, які не передбачені законодавством для учасників». Але часто учасники стикаються з надмірними, або навіть безглуздими вимогами.

Одна з таких розповсюджених вимог — надання у складі тендерної пропозиції листа, що вся інформація, яка викладена у документації замовника, є зрозумілою та не вимагає додаткових роз’яснень.

Правильно чи ні вимагати від учасника таку інформацію? Адже відповідно до статті 24 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі — Закон) фізична / юридична особа має право не пізніше ніж за 10 днів до закінчення строку подання тендерної пропозиції звернутися через електронну систему закупівель до замовника за роз’ясненнями щодо тендерної документації та / або звернутися до замовника з вимогою щодо усунення порушення під час проведення тендеру. Усі звернення за роз’ясненнями та звернення щодо усунення порушення автоматично оприлюднюються в електронній системі закупівель без ідентифікації особи, яка звернулася до замовника. Замовник повинен протягом трьох робочих днів з дня їх оприлюднення надати роз’яснення на звернення та оприлюднити його в електронній системі закупівель відповідно до статті 10 цього Закону.

Розглянемо позицію Органу оскарження з цього питання.

Приклад 1. Оскарження...

Практика оскарження закупівель

Показові рішення органу оскарження та ексклюзивні коментарі голови АМКУ , що обов’язково стануть у нагоді кожному учаснику