Добірка оскаржень переговорної процедури закупівлі

Катерина Плашенко
1228
16 Серпня 2021
Добірка оскаржень переговорної процедури закупівлі
1228
16 Серпня 2021

Як визначено частиною 1 статті 40 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі — Закон), переговорна процедура закупівлі використовується замовником як виняток і відповідно до якої замовник укладає договір про закупівлю після проведення переговорів щодо ціни та інших умов договору про закупівлю з одним або кількома учасниками процедури закупівлі. А частиною 2 цієї ж статті визначені всі випадки, які можуть вважатися винятком для проведення переговорної процедури закупівлі.

Інколи замовники публічних закупівель зловживають нормами Закону та безпідставно проводять переговорну процедуру закупівель. Наразі чинна редакція Закону передбачає, що учасник має право звернутися зі скаргою до Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель (далі — Колегія) та оскаржити подібні дії замовника як такі, що порушують права учасника та охоронювані законом інтереси.

Сьогодні розглянемо найтиповіші рішення Колегії щодо оскарження переговорної процедури закупівлі. Забігаючи наперед, зазначимо, що більшість скарг з цього питання Органом оскарження задовольняється.

Підстава проведення переговорної процедури закупівлі № 1

Згідно з нормами пункту 1 частини 2 статті 40 Закону переговорна процедура закупівлі застосовується замовником як виняток у разі, якщо було двічі відмінено процедуру відкритих торгів, у тому числі частково (за лотом), через відсутність достатньої кількості тендерних пропозицій, визначеної цим...

Створіть аккаунт, щоб читати цю статтю

У вас вже є аккаунт?

Увійти
Практика оскарження закупівель

Показові рішення органу оскарження та ексклюзивні коментарі голови АМКУ , що обов’язково стануть у нагоді кожному учаснику