Нотатки закупівельника: скарги, скаржники, замовники…

Ганна Довгая
267
19 Лютого 2021
Нотатки закупівельника: скарги, скаржники, замовники…
267
19 Лютого 2021

На фоні того, що змінюються рахунки для зарахування плати за скаргу через електронну систему закупівель, занотуємо дещо цікаве з оскарження, а саме:

  • Відповідно до абзацу 1 частини 8 статті 18 Закону скарги, що стосуються тендерної документації та / або прийнятих рішень, дії чи бездіяльності замовника, що відбулися до закінчення строку, установленого для подання тендерних пропозицій, можуть подаватися до Органу оскарження з моменту оприлюднення оголошення про проведення конкурентної процедури закупівлі, але не пізніше ніж за чотири дні до дати, установленої для подання тендерних пропозицій. На цьому етапі, коли учасниками тільки готуються тендерні пропозиції,  подати скаргу може будь-хто, навіть особа, що не буде брати участь у процедурі закупівлі.

    Після оцінки тендерних пропозицій у відкритих торгах або після розгляду тендерних пропозицій у відкритих торгах з публікацією англійською мовою учасник може оскаржити власне відхилення тендерної пропозиції та / або допущення до участі та визначення переможця / допущення до аукціону іншого учасника. На цьому етапі скаргу може подати лише той учасник, що подав тендерну пропозицію.

    Більше — у статті: «Замовник в оскарженні: строки та дії! Частина перша»;
  • Оскаржити рішення про визначення переможця у відкритих торгах з публікацією англійською мовою може тільки учасник(и), що не виграв в аукціоні, але був до нього допущений.Учасники, які були відхилені на етапі розгляду тендерних пропозицій, подати скаргу вже не зможуть.

    У відкритих торгах подати скаргу можуть усі учасники, чиї пропозиції були подані для участі в цій процедурі закупівлі.

    Більше — у статті: «Замовник в оскарженні: строки та дії! Частина друга».

Додатково проінформуємо, що ми вже підготували для вас зручну таблицю зі строками при оскарженні закупівель, котра найближчим часом буде опублікована на порталі RADNUK.COM.UA!

Цікавий факт зі статті «Моніторинг і скарга одночасно: чому, навіщо і що робити?»: якщо в ЕСЗ оприлюднюється реєстраційна картка скарги до АМКУ, то Держаудитслужба поступається й не розпочинає моніторинг, а вже розпочатий зупиняє до прийняття рішення Органом оскарження. Відновлюється такий моніторинг лише в частині, що не стала предметом розгляду по суті з боку АМКУ.

Участь у закупівлях

    Приєднуйся до авторів
    load
    Реєстрація
    Вітаємо!
    Реєстрація пройшла успішно
    В особистий кабінет
    load
    Відновлення паролю
    Вітаємо!
    Реєстрація пройшла успішно
    Вітаємо!
    Тепер ви підписані на інформаційну розсилку Радника у сфері публічних закупівель