Замовник в оскарженні: строки та дії! Частина перша

Наталія Заєць
1125
9 Грудня 2020
Замовник в оскарженні: строки та дії! Частина перша
1125
9 Грудня 2020

Загалом прийнято вважати, що період оскарження в публічних закупівлях — це етап, характерний для учасника, адже саме в цьому процесі учасники відстоюють свої права та мають можливість вплинути на неправомірні рішення замовника, що ці права порушують. Проте, якщо замовнику важливий результат тендеру, то він не може бути осторонь навіть у період оскарження. Звично вважати, що при оскарженні для замовника хід процедури закупівлі зупиняється, і він очікує рішень Постійно діючої адміністративної колегії з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель (далі — Колегія) щодо прийняття скарги до розгляду та по суті. Але чи справді все, що може зробити замовник, це очікувати?

Розглянемо, як у процедурі відкритих торгів на замовника впливає оскарження закупівлі та які дії він може вчиняти, а які вчиняти зобов’язаний, чого йому очікувати в ході оскарження тендеру та які механізми впливу на цей процес він має.

У період подання скарг можемо виділити два етапи оскарження у відкритих торгах:

І етап — до розкриття тендерних пропозицій, що, як правило, характеризується оскарженням умов тендерної документації. На цьому етапі, коли тільки готуються тендерні пропозиції,  подати скаргу може будь-хто, навіть особа, що не планує брати участь у процедурі закупівлі.

ІІ етап — після розкриття тендерних пропозицій, що, як правило, полягає в...

Практика оскарження закупівель

Публікації щодо результатів розгляду скарг органом оскарження (Антимонопольний комітет України), зокрема, новини практики оскарження, приклади, коментарі, особливості, судова практика з цього питання