Як бізнесу оцінити ринок у публічних закупівлях? Частина 2: шукаємо ринкову ціну

Поліна Колганова
168
2 Червня 2021
Як бізнесу оцінити ринок у публічних закупівлях? Частина 2: шукаємо ринкову ціну
168
2 Червня 2021

Щоб перемагати на тендерах та не працювати собі у збиток, бізнесу важливо орієнтуватися в ринкових цінах у публічних закупівлях на його товари. Зрозуміти, які кошти замовники в середньому платять за різні товари, допоможе публічний модуль аналітики BI Prozorro.

Чи не кожному підприємцю, який планує увійти на ринок публічних закупівель, хочеться розуміти, який рівень цін там сформувався. Адже це дозволяє визначити, наскільки прибутковою буде робота з бюджетними замовниками та чи вигідна вона вам взагалі.

Минулого разу в статті «Як бізнесу оцінити ринок у публічних закупівлях? Частина 1: аналіз попиту» на порталі RADNUK.COM.UA ми розповідали, як дослідити обсяги попиту на конкретний товар. Тепер зупинимося на аналізі ціни товару учасника на ринку публічних закупівель та порівняємо її з комерційною.

У попередній статті наша уявна компанія спеціалізувалася на продажу різних сирних продуктів і хотіла розширити свою клієнтську базу за рахунок бюджетних замовників. Проте директор нашого підприємства має сумніви, чи буде вигідно продавати товар державі.  Тож ми вирішили дізнатися, які ціни панують на цьому ринку.

Поміж іншого, фірма продає кисломолочний сир, і нещодавно нам вдалося домовитися з виробником про хорошу знижку на сир 9 %-ої жирності. Тепер нам хотілося б продати побільше такого...

Учасникам