Як бізнесу оцінити ринок у публічних закупівлях? Частина 1: аналіз попиту

Поліна Колганова
193
24 Травня 2021
Як бізнесу оцінити ринок у публічних закупівлях? Частина 1: аналіз попиту
193
24 Травня 2021

Одне з важливих питань для бізнесу: наскільки затребуваний його товар серед бюджетних замовників? Розповідаємо, як за допомогою публічного модуля аналітики BI ProZorro оцінити обсяги попиту та знайти перспективні ніші для продажів.

За роки існування ProZorro у публічні закупівлі прийшло чимало підприємців, однак залишається і частка бізнесу, яка ще не розпочала продавати свої товари, роботи чи послуги державним замовникам. До якої б із цих категорій ви не належали — досвідчених старожилів, новачків чи лише потенційних постачальників —, учасникам завжди хочеться краще розуміти ринок. Чи є зараз попит на ваш товар? А можливо, він залежить від сезону чи регіону? Які зараз ринкові ціни?

Відповіді на ці питання можна знайти за допомогою аналізу даних у безкоштовному модулі BI Prozorro. Про нього ми розповідали у статті «Аналітика в публічних закупівлях: як BI Prozorro допомагає бізнесу перемагати?» на порталі RADNUK.COM.UA.

А сьогодні почнемо розбирати на конкретних прикладах, як учаснику в модулі оцінити ринок у публічних закупівлях. Ця тема досить велика, тож поділимо її на дві частини. У першій розглянемо, як проаналізувати попит, а в другій — як зорієнтуватися в ринкових цінах. 

Аналіз попиту: як відібрати закупівлі потрібних товарів?

Уявіть, що ваша фірма спеціалізується на продажу різних сирних продуктів, і ви вирішили розширити свою...

Учасникам