Відповідно до абз. 2 ч. 22 ст. 18 Закону України «Про публічні закупівлі» (надалі – Закон), якщо рішення органу оскарження, прийняте за результатами розгляду органу оскарження, не було оскаржене до суду, таке рішення має бути виконано не пізніше 30 днів з дня його прийняття органом оскарження.
Відповідно до ч. 23 ст 18 Закону рішення органу оскарження може бути оскаржене суб’єктом оскарження, замовником до окружного адміністративного суду, територіальна юрисдикція якого поширюється на місто Київ, протягом 30 днів з дня його оприлюднення в електронній системі закупівель.
Отже, замовникам необхідно звернути увагу на те, що відрахунок 30 днів на виконання рішення органу оскарження розпочинається з дня його прийняття органом оскарження. Проте відрахунок строку оскарження рішення розпочинається з дня його оприлюднення в електронній системі.
Відповідно до ч. 21 ст. 18 Закону протягом одного робочого дня після прийняття рішення за результатами розгляду скарги орган оскарження в електронній системі закупівель надає інформацію про резолютивну частину рішення та протягом трьох робочих днів з дня його прийняття розміщує рішення в електронній системі закупівель.
Для уникнення адміністративної відповідальності замовник має не затягувати з оскарженням рішення до суду та у строк не пізніше 30 днів з дня його прийняття органом оскарження оскаржувати таке рішення до суду.
Детальніше про новації в оскарженні закупівель читайте на порталі RADNUK.COM.UA у таких статтях:
- «Внесення плати за подання скарги. На що особливо слід звернути увагу учасникам-нерезидентам»;
- «Оскаржуємо по-старому та по-новому, прийнято нові розміри та порядок здійснення оплати за скарги»;
- «Одинадцять змін у новому Законі, на які варто звернути увагу при оскарженні»;
- «Шість ситуацій з практики оскарження щодо наявності в учасників антикорупційної програми».
Бажаємо всім учасникам та замовникам успіху в вашій нелегкій праці. І, звісно, в цьому вам допоможе редакція журналу «Радник в сфері публічних закупівель» — наші професійні навчання, публікації, поради й консультації.