Відповідно до частин 1 і 2 статті 16 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII (далі — Закон № 922) замовник вимагає від учасників процедури закупівлі подання ними документально підтвердженої інформації про їх відповідність кваліфікаційним критеріям. Замовник установлює один або декілька кваліфікаційних критеріїв, визначених цією частиною.
Згідно з пунктом 2 частини 2 статті 22 Закону № 922 у тендерній документації зазначаються, зокрема, один або декілька кваліфікаційних критеріїв відповідно до статті 16 Закону № 922 та інформація про спосіб підтвердження відповідності учасників установленим критеріям.
Навіть в умовах воєнного стану, коли замовник здійснює закупівлю за процедурою, наприклад, відкриті торги, актуальними залишаються питання, як правильно встановити кваліфікаційні критерії?
У цій публікації підготовлено добірку корисних статей, які обов’язково дадуть відповідь на це та деякі інші запитання щодо кваліфікаційних критеріїв, зокрема:
- «Практика АМКУ: підтверджуємо чи оскаржуємо кваліфікаційний критерій „обладнання, матеріально-технічна база та технології“?», з назви якої ми вже розуміємо, що в ній висвітлено питання правильності застосування кваліфікаційного критерію «матеріально-технічна база, обладнання та технології» з точки зору практики органу оскарження.
- «Штатні працівники ≠ особи, які працюють по цивільно-правовому договору», у якій наглядно розмежовано визначення працівників за трудовим договором і за договором цивільно-правового характеру з огляду на позиції Колегії Антимонопольного комітету України та Верховного Суду.
- «Аналогічний договір: 11 вимог та неуважність замовника», де висвітлено помилки замовників при застосуванні кваліфікаційного критерію, які не слід допускати.
- «Фінансова спроможність учасника: що враховувати замовнику, встановлюючи вимогу в тендерній документації», у якій відображено нюанси застосування відповідного кваліфікаційного критерію.
Якщо ви виявили помилки чи неточності в тендерній документації, зокрема в частині вимог щодо кваліфікаційних критеріїв, скористайтесь прикладом протоколу про внесення змін до тендерної документації.
При цьому усім передплатникам порталу RADNUK.COM.UA доступний невичерпний перелік практики Органу оскарження в електронній книзі «Збірник рішень АМКУ як Органу оскарження».