Порушення порядку визначення предмета закупівлі: моніторинг ДАСУ

Тетяна Коріненко
689
16 Жовтня 2021
Порушення порядку визначення предмета закупівлі: моніторинг ДАСУ
689
16 Жовтня 2021

Відповідно до частини 22 статті 1 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі — Закон), предмет закупівлі — товари, роботи чи послуги, що закуповуються замовником у межах єдиної процедури закупівлі або в межах проведення спрощеної закупівлі, щодо яких учасникам дозволяється подавати тендерні пропозиції / пропозиції або пропозиції на переговорах (у разі застосування переговорної процедури закупівлі). Предмет закупівлі визначається замовником у порядку, встановленому Уповноваженим органом, із застосуванням Єдиного закупівельного словника, затвердженого у встановленому законодавством порядку.

Які саме порушення порядку визначення предмета закупівлі знаходять державні аудитори, розглянемо нижче.

Приклад 1

 Моніторинг: № UA-M-2021-07-21-000037, Оголошення: UA-2021-06-11-002524-c 

За результатами моніторингу встановлено: «… Відповідно до пункту 22 частини 1 статті 1 Закону, предмет закупівлі — товари, роботи чи послуги, що закуповуються замовником у межах єдиної процедури закупівлі або в межах проведення спрощеної закупівлі, щодо яких учасникам дозволяється подавати тендерні пропозиції / пропозиції або пропозиції на переговорах (у разі застосування переговорної процедури закупівлі). Предмет закупівлі визначається замовником у порядку, встановленому Уповноваженим органом, із застосуванням Єдиного закупівельного словника, затвердженого у встановленому законодавством порядку.

Відповідно до пункту 21 частини 1 статті 1 Закону, послуги — будь-який предмет закупівлі, крім...

Моніторинг закупівель

Публікації щодо здійснення органом державного фінансового контролю такого виду контролю як моніторинг закупівель, зокрема, новини моніторингу, приклади, коментарі, особливості, судова практика щодо моніторингу