Відбір постачальників у ProZorro Market стартує 15.12.2020!

Редакція
729
8 Грудня 2020
Відбір постачальників у ProZorro Market стартує 15.12.2020!
729
8 Грудня 2020

У вересневій статті «Купуємо в ProZorro Market до 200 тис. грн та до 1 млн грн!» разом з вами ми розглянули переваги оновленого ProZorro Market та підготувалися до більш гнучкої роботи в ньому, врахувавши всі зміни. З огляду на те, що ЦЗО, як адміністратор, здійснює формування та супроводження електронного каталогу шляхом створення в ньому категорій та профілів товару, а також організовує та проводить відбір учасників до електронного каталогу, уже 15.12.2020 стартує відбір постачальників у каталог!

Відбір до електронного каталогу проводиться щодо категорії товару. Адміністратор оприлюднює через авторизований електронний майданчик на вебпорталі Уповноваженого органу оголошення про проведення відбору до електронного каталогу та інформацію, передбачену Порядком формування та використання електронного каталогу, затвердженим постановою КМУ від 14.09.2020 № 822 (далі — постанова № 822).

За офіційними даними ProZorro, анонсовано такі дати (Рис. 1):

  • 15 грудня ЦЗО опублікують оголошення про відбір постачальників у системі електронних закупівель. Термін дії оголошення — до трьох років (протягом трьох років нові постачальники зможуть брати участь у відборі). Після публікації оголошення учасники матимуть 10 робочих днів на подання зауважень до оголошення.
  • 29 грудня учасники зможуть почати подавати документи на кваліфікацію. Подавати документи треба через кабінет постачальника на авторизованому майданчику. Відповідно до постанови № 822 пропозиції учасників ЦЗО розглядає протягом 10 робочих днів, тобто вже 15 січня будуть перші рішення про результати відбору постачальників. Постачальники, які не пройшли відбір, зможуть подати свої пропозиції повторно в той самий відбір.
  • 29 січня тим постачальникам, які не встигли пройти відбір в електронний каталог через систему електронних закупівель, буде припинений доступ до ProZorro Market. Але це не означає, що вони не зможуть подати свої пропозиції у відбір надалі, адже оголошення діє до трьох років. Адміністратор надає постачальнику доступ до електронного каталогу протягом п’яти робочих днів з дня його включення до переліку кваліфікованих постачальників.
  • 1 лютого для замовників починає працювати процедура запиту ціни пропозицій.
Рис.1

Зауважимо, що адміністратор, який здійснив відбір постачальника до електронного каталогу, має право виключити такого постачальника з переліку кваліфікованих постачальників та електронного каталогу:

  1. на підставі звернення постачальника щодо виключення його з переліку кваліфікованих постачальників протягом двох робочих днів з дня отримання такого звернення;
  2. у разі невиконання постачальником вимог абзацу 1 пункту 43 Порядку протягом 90 календарних днів з дня закінчення строку дії ліцензії, документа дозвільного характеру (у разі їх наявності) на провадження певного виду господарської діяльності, якщо отримання дозволу та ліцензії на провадження такого виду діяльності передбачено законом;
  3. у разі невиконання вимог абзацу 3 пункту 30 Порядку протягом 90 календарних днів з дня отримання звернення від адміністратора.

Цікавим також є те, що в разі наявності в постачальника трьох випадків порушень протягом одного календарного місяця або п’яти випадків порушень протягом трьох календарних місяців пропозиції такого постачальника автоматично не відображаються електронною системою закупівель в електронному каталозі протягом 90 календарних днів з дня прийняття рішення адміністратором та оприлюднення його на вебпорталі Уповноваженого органу.

Також ProZorro зазначає, що з 15 грудня починають діяти нижчі тарифи на користування ProZorro Market:

  • 3 % від суми договору при вартості закупівлі до 50 тис. грн;
  • 2 % — до 200 тис. грн;
  • 1 % — понад 200 тис. грн.

Стежте за новинами закупівельного простору разом з порталом RADNUK.COM.UA! Для вас ми розкриємо ще більше нюансів чинної редакції Закону. Оберіть для себе зручний тариф зі знижкою.

Допорогова / спрощена закупівля

Публікації, що стосуються будь-яких питань придбання товарів, робіт та послуг на так звані допорогові суми, тобто вартість яких є нижчою 200 тис. грн для товарів і послуг та нижче 1 млн. грн для робіт (звичайні замовники), або вартість яких є нижчою 1 млн. грн для товарів і послуг та нижче 1,5 млн. грн для робіт, якщо йдеться про спецзамовників