Чи може учасник визначити фінансовий звіт як конфіденційну інформацію?

Анна Селютіна
1333
26 Липня 2020
СПЕЦВИПУСК
Чи може учасник визначити фінансовий звіт як конфіденційну інформацію?
1333
26 Липня 2020
Рішення №12832-р/пк-пз від 01.07.2020 року, оголошення № UA-2020-05-13-001683-c

Вимога тендерної документації:

Додатком 3 Документації передбачені кваліфікаційні критерії процедури закупівлі, зокрема, фінансовий звіт учасника закупівлі за 2019 рік, або І квартал 2020 року. У складі Пропозиції Переможця міститься файл “Фін звіт 2019.docx” обґрунтування конфіденційності – фінансовий звіт 2019 року це конфіденційна інформація.

Позиція скаржника:

Скаржник зазначає, що відповідно до підпункту 3.1 додатку 3 Документації на підтвердження відповідності критерію «Наявність фінансової спроможності, яка підтверджується фінансовою звітністю» учасника має надати: «Фінансовий звіт учасника закупівлі за 2019 рік, або І квартал 2020 року».

Згідно із пропозицією Переможця ним завантажено невідомий документ під назвою «Фінзвіт 2019» з приміткою: конфіденційний документ Фінансовий звіт 2019 року це конфіденційна інформація. Переможцем не доведено та не обґрунтовано нормативно- правові підстави віднесення фінансового звіту до конфіденційних документів. Крім того, невідомо, який взагалі документ завантажено під назвою фінансовий звіт.

Позиція органу оскарження:

Відповідно до частини другої статті 16 Закону замовник установлює один або декілька з таких кваліфікаційних критеріїв, зокрема, наявність фінансової спроможності, яка підтверджується фінансовою звітністю. Відповідно до частини другої статті 28 Закону не підлягає розкриттю інформація, що обґрунтовано визначена учасником як конфіденційна, у тому числі що містить персональні дані. Конфіденційною не може бути визначена інформація про запропоновану ціну, інші критерії оцінки, технічні умови, технічні специфікації та документи, що підтверджують відповідність кваліфікаційним критеріям відповідно до статті 16 цього Закону, і документи, що підтверджують відсутність підстав, установлених статтею 17 цього Закону.

Таким чином, на підтвердження кваліфікаційних критерій Переможцем визначено інформацію як конфіденційну, що суперечить вимогам статті 28 Закону. Враховуючи вище викладене, наявні підстави для відхилення Пропозиції Переможця, визначені абзацом восьмим пункту 1 частини першої статті 31 Закону.

Слідкуйте за цікавими позиціями АМКУ при розгляді скарг у сфері публічних закупівель на порталі RADNUK.COM.UA в розділі «Практика закупівель», «Практика оскарження».

Практика оскарження закупівель

Публікації щодо результатів розгляду скарг органом оскарження (Антимонопольний комітет України), зокрема, новини практики оскарження, приклади, коментарі, особливості, судова практика з цього питання