У зв’язку з завершенням чергового етапу модернізації веб-порталу відповідно до вимог Закону України «Про здійснення державних закупівель» (№ 1197-VII), ДП “Зовнішторгвидав України” звертає Вашу увагу на особливості порядку прийому інформації для оприлюднення після 20.06.2014.
Шановні замовники!
З метою виконання вимог Закону України «Про здійснення державних закупівель» (№ 1197-VII), за результатами конференції з питань державних закупівель, яка відбулась 03.06.2014, ДП «Зовнішторгвидав України» інформує щодо порядку прийому, опрацювання та оприлюднення інформації про державні закупівлі на веб-порталіУповноваженого органу «Державні закупівлі».
20.06.2014р. з метою організації подання інформації на веб-портал відповідно до вимог законодавства буде завершено черговий етап модернізації веб-порталу.
Всі замовники, що уклали договори на підключення сервісів Кабінет Замовника та Кабінет замовника з ЕЦП, отримують можливість користуватись цими новими сервісами.
На виконання Прикінцевих положень Закону України «Про здійснення державних закупівель» та враховуючи численні звернення, ДП «Зовнішторгвидав України» буде забезпечена можливість Замовникам, які вирішили після 20.06.2014 користуватись безоплатним Веб-сервісом замовника, користуватись їх Кабінетами замовника до 20.07.2014.
Після 20.07.2014 перехідний період роботи Веб-порталу, передбачений Прикінцевими положеннями Закону, буде закінчено, і функціонування Кабінетів замовника (у сьогоднішньому вигляді) буде припинено, а замовники (що не уклали договори) будуть автоматично переведені до Веб-сервісу замовника. Також, після 20.07.2014 ДП «Зовнішторгвидав України» буде припинено друк інформаційного бюлетеня «Вісник державних закупівель» та міжнародного інформаційного видання «Announcerof the public purchasing».
За допомогою безкоштовного Веб-сервісу замовника Замовники будуть мати можливість подавати всю інформацію, що визначена Законами України «Про здійснення державних закупівель» та «Про особливості здійснення закупівель в окремих сферах господарської діяльності», в електронному вигляді для її оприлюднення на Веб-порталі. Інформація, що подана замовниками за допомогою Веб-сервісу замовника, буде оприлюднюватись на Веб-порталі на четвертий робочий день (відповідно до вимог проекту наказу Мінекономрозвитку «Про затвердження Порядку розміщення інформації для оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу з питань державних закупівель») після її подання в електронному вигляді, якщо така інформація подана у відповідності до вимог чинного законодавства. Замовник зобов’язаний забезпечити подальше підтвердження такої інформації у письмовому вигляді у строки, передбачені наказом Мінінфраструктури України від 28.11.2013 №958 «Про затвердження Нормативів і нормативних строків пересилання поштових відправлень», зареєстрованим у Мін’юсті за №173/24950. У разі, якщо у встановлений нормативний термін у ДП «Зовнішторгвидав України» буде відсутнє письмове підтвердження поданої в електронному вигляді інформації – вона вважатиметься неподаною.
Для отримання доступу до Веб-сервісу замовника необхідно подати заявку (зразок якої ) на електронну адресу FreeKabZamovnyka@tender.me.gov.ua. та надіслати її оригінал на поштову адресу ДП «Зовнішторгвидав України» (01601, м. Київ, вул. Воровського 22).
Одночасне користування Веб-сервісом замовника та сервісною послугою Кабінет замовника (Кабінет замовника з ЕЦП) з технічних причин неможливо.
Порядок роботи з веб-порталом Уповноваженого органу «Державні закупівлі», що буде діяти після 20.07.2014, буде затверджений ДП «Зовнішторгвидав України» та оприлюднений на Веб-порталі після набрання чинності Порядку розміщення інформації, затвердженого Мінекономрозвитку. При цьому, Порядок роботи з веб-порталом Уповноваженого органу буде визначати технічну частину роботи з Веб-порталом та його положення будуть відповідати Порядку розміщення інформації.
ДП «Зовнішторгвидав України»
01601, м. Київ, вул. Воровського 22
Прошу зареєструвати/перереєструвати ____________________ на веб-порталі «Державні закупівлі»
(назва замовника)
http://www.tender.me.gov.ua як замовника торгів з метою отримання доступу до функцій Веб-сервіс замовника через мережу Інтернет.
_____________________ погоджується, що буде використовувати функцію
(назва замовника)
Веб-сервіс замовника виключно для подання інформації, що підлягає оприлюдненню відповідно до вимог Закону України «Про здійснення державних закупівель».
* Код ЄДРПОУ
* Поштова адреса
* e–mail
* Склад комітету конкурсних торгів
Прізвище | Ім’я | По батькові | Посада | Контактний номер телефону |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
* Відповідальна особа
*Логін (5-10 символів, лише літери (латиниця) та цифри, не використовувати e-mail)
*Пароль (5-10 символів)
Посада підпис
м.п.
Подається особисто, поштою або на електронну адресу FreeKabZamovnyka@tender.me.gov.ua. (з наступним надсиланням оригіналу)
Поля, позначені *, обов’язкові до заповнення
Підпис уповноваженої особи замовника скріплюється печаткою, крім випадку,
коли заявка подається на бланку суворої звітності (суворого обліку)
За матеріалами офіційного загальнодержавного веб-порталу «Державні закупівлі» –