Чи зобов’язаний замовник згідно з Постановою № 975 закуповувати охоронні послуги виключно відповідно до пункту 13 Особливостей: судове рішення

Катерина Плашенко
636
16 Липня 2024
Чи зобов’язаний замовник згідно з Постановою № 975 закуповувати охоронні послуги виключно відповідно до пункту 13 Особливостей: судове рішення
636
16 Липня 2024

Стала практика Державної аудиторської служби України свідчить про те, що, якщо замовник, який підпадає під норми постанови Уряду № 975 від 21.11.2018 «Про затвердження категорій об’єктів державної форми власності та сфер державного регулювання, які підлягають охороні органами поліції охорони на договірних засадах» (далі — Постанова № 975), то при закупівлі охоронних послуг він повинен укласти прямий договір про закупівлю на підставі абзацу 4 підпункту 5 пункту 13 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (далі — Особливості). При цьому ДАСУ вважає порушенням, якщо в такому випадку замовник проводить відкриті торги з особливостями. Детальніше — у матеріалі «Коли охоронні послуги закуповуємо без відкритих торгів: практика ДАСУ». Якої ж думки суд, читайте у матеріалі.

...
Воєнний стан

Публікації, що розкривають специфіку закупівель під час воєнного стану

Повне або часткове копіювання публікацій порталу ЗАБОРОНЕНО