Інформація про закупівлю — UA-2020-05-18-002185-a.
Предмет закупівлі — ДК 021:2015: 39160000-1 — Шкільні меблі (Стіл учнівський 1-місний антисколіозний з полицею та з регулюванням кута нахилу стільниці, стілець полозковий, що регулюється по висоті з пластиковим покриттям HPL).
За результатами аналізу питання відображення закупівлі в річному плані встановлено, що в річному плані за номером ID: UA-P-2020-05-18-003284-c відсутня інформація щодо місцезнаходження замовника та його категорії , що є порушенням пункту 1 частини другої статті четвертої Закону. Відповідно до пункту 1 частини другої статті 4 Закону в річному плані повинна бути така інформація: найменування, місцезнаходження та ідентифікаційний код замовника в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань, його категорія.
За результатами аналізу питання відповідності оголошення про проведення відкритих торгів вимогам Закону встановлено, що в оголошенні про проведення відкритих торгів не зазначено, якою (якими) мовою треба готувати тендерні пропозиції, що є порушенням пункту 8 частини другої статті 21 Закону. За результатами моніторингу встановлено, що замовник при підготовці тендерної документації не дотримався наказу від 13.04.2016 № 680 Міністерства економічного розвитку і торгівлі України «Про затвердження примірної тендерної документації» щодо завантаження до електронної системи закупівель додатків до тендерної документації окремими файлами.
Порушення виявлено.
- Установлено порушення законодавства щодо складання тендерної документації та/або внесення змін до неї.
- Установлено інші порушення законодавства у сфері закупівель [установлено порушення законодавства щодо незазначення в річному плані закупівель інформації щодо місцезнаходження замовника та його категорії. Установлено порушення законодавства щодо незазначення в оголошенні про проведення відкритих торгів, якою (якими) мовою потрібно готувати тендерні пропозиції. При підготовці тендерної документації не дотримано наказу від 13.04.2016 № 680 Міністерства економічного розвитку і торгівлі України «Про затвердження примірної тендерної документації» щодо завантаження до електронної системи закупівель додатків до тендерної документації окремими файлами].
Замовник прийняв рішення про відміну процедури закупівлі. Зрозуміло, що в проведеному моніторингу було виявлено багато порушень процедури закупівлі і що у зв’язку із цим замовник прийняв рішення про відміну процедури закупівлі.
Але одне з виявлених порушень викликає сумніви. А саме те, що при підготовці тендерної документації не дотримано наказу від 13.04.2016 № 680 Міністерства економічного розвитку і торгівлі України «Про затвердження примірної тендерної документації» щодо завантаження до електронної системи закупівель додатків до тендерної документації окремими файлами. Оскільки, по-перше, даним наказом затверджено примірну тендерну документацію, тож така примірна форма не встановлює норм права, має рекомендаційний характер. По-друге, це означає, що примірна тендерна документація має рекомендаційний характер та що її положення можуть змінюватися. По-третє, Законом про публічні закупівлі не встановлено вимог щодо завантаження до електронної системи закупівель додатків до тендерної документації окремими файлами.
З прикладами документів для проведення закупівель знайомтесь у розділі «Зразки документів», де є багато корисної інформації (приклад тендерної документації та додатків до неї, приклад оголошення з вимогами для спрощеної закупівлі, усі приклади протоколів щодо прийнятих рішень…) А також дану інформацію ми постійно оновлюємо, зважаючи на зміни в законодавстві.