Встановлення кваліфікаційних критеріїв згідно зі статтею 16 Закону

Ірина Антонова
1292
23 Квітня 2019
Встановлення кваліфікаційних критеріїв згідно зі статтею 16 Закону
1292
23 Квітня 2019

Інформація про закупівлю UA-2019-01-22-003474-b

Відкриті торги. ДК 021:2015: 15540000-5 — Сирні продукти

Інформація щодо моніторингу закупівлі

За результатами моніторингу встановлено, що замовник у тендерній документації, порушуючи вимоги частини 2 статті 16 Закону, встановив кваліфікаційний критерій «Наявність довідки Держпродспоживслужби». А вимоги частини 2 статті 16 Закону не передбачають кваліфікаційного критерію «Наявність довідки Держпродспоживслужби».

Інформація про закупівлю UA-2019-03-18-000813-c

Відкриті торги. ДК 021:2015: 09310000-5 — Електрична енергія

За результатами моніторингу встановлено, зокрема, що замовник, порушуючи вимоги абзацу 2 частини 3 статті 16 Закону України «Про публічні закупівлі», під час закупівлі електричної енергії в тендерній документації встановив кваліфікаційні критерії для учасників та визначив перелік документів, що підтверджують подану ними інформацію про відповідність таким критеріям.

Коментар

З наведених прикладів моніторингу можливо зробити висновок, що в Законі встановлено вичерпний перелік кваліфікаційних критеріїв і що розширенню такий перелік за ініціативою замовника не підлягає. Окрім того, в частині 3 статті 16 Закону визначено перелік предметів закупівлі, при закупівлі яких замовник узагалі не встановлює кваліфікаційні критерії. При цьому зобов’язання замовника не встановлювати кваліфікаційні критерії при придбанні предметів закупівлі, перелічених у частині 3 статті 16 Закону, не залежить від виду процедури закупівлі, яку обирає замовник
Журнали

Публікації, що вийшли друком у паперовій версії журналу «Радник в сфері державних закупівель» (з посиланням на номер журналу)

Повне або часткове копіювання публікацій порталу ЗАБОРОНЕНО