У статті ми розповімо про те, як правильно замовникові встановити вимоги до матеріально-технічної бази, на що перш за все потрібно звернути увагу, аби не «перегнути» при встановленні цього кваліфікаційного критерію, а також розглянемо з вами, що зміниться в цьому кваліфікаційному критерієві з 19 квітня 2020 року зі вступом у силу нової редакції Закону України «Про публічні закупівлі».
Наявність матеріально-технічної бази (далі — МТБ) є одним з кваліфікаційнимх критеріїв, який найчастіше використовують замовники. При цьому варто звернути увагу, що на підтвердження наявності МТБ на практиці замовники вимагають від учасників надавати незатверджені довідки (у довільній формі), сканкопії оригіналів документів тощо, які підтверджують наявність такої МТБ (договори оренди, договори надання послуг, лізингу, свідоцтва про реєстрацію транспортних засобів тощо). Також під час закупівлі продуктів харчування ще можуть вимагати документи, що підтверджують вчасну санобробку транспорту, реєстрацію потужностей відповідно до Закону України «Про основні принципи та вимоги до безпечності та якості харчових продуктів» та інші.
Достатність вимог
Зауважимо, що залежно від предмета закупівлі потрібно завжди розуміти, якої саме інформації та/або документів про МТБ замовникові буде достатньо для підтвердження наявності матеріально-технічної бази. Також не варто встановлювати нездійсненні та дискримінаційні вимоги. Наприклад, для підтвердження наявності МТБ для поставки паперу можна встановити вимогу щодо надання лише...