Інструкція з використання e-каталогу Prozorro-market

Редакція
1931
14 Травня 2019
Інструкція з використання e-каталогу Prozorro-market
1931
14 Травня 2019

«E-каталоги — нові маркетплейси публічних закупівель»: саме під таким заголовком вийшла друком стаття в минулому випуску журналу «Радник в сфері державних закупівель» [№4 (91) за квітень 2019 року, стор. 28–32]. У цій публікації автор розповів про те, що таке e-каталоги, як відбувається їх наповнення, а також про кваліфікацію постачальників та їх включення до е-каталогу. Для реалізації пілотного проекту «Електронні каталоги» в системі ProZorro ДП «ПРОЗОРРО» наказом від 22.04.2019 № 16 затвердило Інструкцію з використання e-каталогу Prozorro-market. Повний текст наказу та інструкції наведено далі.

ДЕРЖАВНЕ ПІДПРИЄМСТВО
«ПРОЗОРРО»
НАКАЗ

        22.04.2019                                    м. Київ                                       № 16

Про затвердження Інструкції з
використання e-каталогу Prozorro-market    

З метою здійснення закупівлі товарів, вартість яких є меншою за вартість, що встановлена в абзацах другому і третьому частини першої статті 2 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі — Закон) в електронній системі закупівель для відбору постачальника товару (товарів) під час здійснення закупівель шляхом використання е-каталогу «Prozorro-market», керуючись Законом, постановою Кабінету Міністрів України від 24.02.2016 № 166 «Про затвердження Порядку функціонування електронної системи закупівель та проведення авторизації електронних майданчиків», наказами Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 18.03.2016 № 473 «Про визначення веб-порталу Уповноваженого органу з питань закупівель у складі електронної системи закупівель та забезпечення його функціонування», від 18.03.2016 № 477 «Про затвердження Порядку розміщення інформації про публічні закупівлі» та враховуючи положення Меморандуму про взаємодію і співпрацю щодо реалізації пілотного проекту «Електронні каталоги» в електронній системі закупівель від 01 березня 2019 року,

НАКАЗУЮ:

  1. Затвердити Інструкцію з використання е-каталогу «Prozorro-market», що додається.
  2. Начальнику відділу маркетингу та комунікацій Черкашиній Д. В. забезпечити оприлюднення цього наказу на веб-порталі Уповноваженого органу з питань закупівель.
  3. Контроль за виконанням цього наказу залишаю за собою.

Генеральний директор ДП «ПРОЗОРРО»                         В. В. Задворний

ЗАТВЕРДЖЕНО
                                                                                  наказ № 16 від 22.04.2019 р.

Інструкція з використання e-каталогу «Prozorro-market»  

  1. Терміни та визначення
    1.1. Адміністратор електронного каталогу — юридична особа, що визначає товарну номенклатуру та структуру е-каталогу, створює профілі, проводить кваліфікацію постачальників та аналізує на відповідність їх пропозиції через систему управління е-каталогом.
    1.2. Електронний каталог «Prozorro-market» (е-каталог) — систематизована база актуальних пропозицій, що формується та наповнюється адміністратором е-каталогу в електронній системі закупівель та може використовуватись замовником для здійснення закупівлі товарів, вартість яких є меншою за вартість, що встановлена в абзацах другому і третьому частини першої статті 2 Закону з метою відбору постачальника товару (товарів).
    1.3. Користувач е-каталогу — замовник, що зареєстрований в електронній системі Prozorro, який здійснює закупівлю з використанням е-каталогу та постачальник, що зареєстрований в електронній системі Prozorro, який за власним бажанням використовує е-каталог для подання пропозицій.
    1.4. Пропозиція — опис товару (товарів), що запропоновані постачальником для наповнення е-каталогу та інформація зазначена в оголошенні про відбір.
    1.5. Профіль — набір значень технічних характеристик предмета закупівлі, якому може відповідати один або декілька товарів.
    1.6. Постачальник — фізична особа, у тому числі фізична особа-підприємець, юридична особа (резидент або нерезидент), пропозиція якої розміщена в е-каталозі після кваліфікації за певною групою товарів. Інші терміни вживаються у значенні, наведеному в Законі та постанові Кабінету Міністрів України від 24.02.2016 № 166 «Про затвердження Порядку функціонування електронної системи закупівель та проведення авторизації електронних майданчиків».
  2. Загальні положення
    2.1. Використання е-каталогу замовником є безоплатним та добровільним.
    2.2. Доступ до е-каталогу забезпечується через авторизовані/попередньо авторизовані електронні майданчики, які мають реалізований функціонал е-каталогу.
    2.3. Вимоги до профілів товарів, критерії кваліфікації для постачальників. 2.4. Проведення відбору постачальників до е-каталогу здійснюється Адміністратором е-каталогу з урахуванням положень цієї Інструкції.
  3. Функції адміністратора е-каталогу та порядок відбору постачальника
    3.1. Оголошення про проведення відбору постачальників до е-каталогу та перелік умов їх відбору (далі — оголошення про відбір) публікуються Адміністратором е-каталогу на веб-порталі Уповноваженого органу (prozorro.gov.ua).
    3.2. Оголошення про відбір є актуальним протягом всього строку дії профілю, що визначається Адміністратором е-каталогу. Кінцевий строк подання пропозицій не встановлюється.
    3.3. В оголошенні про відбір обов’язково зазначаються:
    – група товарів (код Єдиного закупівельного словника ДК 021:2015, затвердженого наказом Мінекономрозвитку 23.12.2015 № 1749);
    – опис профілів;
    – кваліфікаційні вимоги до постачальника;
    – додаткові вимоги до товару/товарів у профілі (у разі їх наявності).
    3.4. Порядок кваліфікації постачальника визначається відповідним Адміністратором е-каталогу.
    3.5. Пропозиції подаються постачальником після оприлюднення оголошення про відбір Адміністратором е-каталогу.
    3.6. Пропозиції розглядаються Адміністратором е-каталогу в порядку отримання. Відхилення першочергової пропозиції не перешкоджає розгляду Адміністратором е-каталогу пропозиції того ж постачальника в рамках одного профілю, що надійшла іншим каналом зв’язку.
    3.7. Пропозиція розглядається Адміністратором е-каталогу протягом 10 робочих днів з дня її отримання.
    Результати розгляду та інформація стосовно пропозиції направляються на електронну адресу постачальника, зазначену в пропозиції.
    3.8. Постачальникам, що успішно пройшли відбір, Адміністратором електронної системи закупівель надається доступ до е-каталогу протягом 5 робочих днів з дня прийняття рішення Адміністратором е-каталогу про відбір постачальника до е-каталогу.
    3.9. Постачальник подає та оновлює цінову пропозицію в е-каталозі через авторизований/попередньо авторизований електронний майданчик.
    Цінова пропозиція має містити інформацію про місця поставки товару (товарів) та ціну.
    3.10. У разі відсутності товару (товарів) в наявності постачальник зазначає ціну із значенням «0».
    Товар щодо якого зазначено нульову вартість не відображається в е-каталозі.
    3.11. Замовник здійснює відбір постачальника шляхом формування замовлення в е-каталозі з дотриманням принципів здійснення закупівель, визначених статтею 3 Закону.
    3.12. У замовленні зазначаються:
    – кількість товару (товарів);
    – мінімальний строк поставки;
    – місце поставки.
    3.13. Електронною системою закупівель автоматично генерується та надсилається постачальнику повідомлення про результати сформованого замовлення. 3.14. У разі здійснення закупівель шляхом використання е-катологу товарів, вартість яких дорівнює або перевищує 50 тисяч гривень та є меншою за вартість, що встановлена в абзацах другому і третьому частини першої статті 2 Закону, замовники обов’язково оприлюднюють звіт про укладені договори в системі електронних закупівель відповідно до статті 10 Закону.
  4. Замовлення та поставка товару з е-каталогу
    4.1. Адміністратором е-каталогу вживаються заходи щодо анулювання та/або видалення з е-каталогу пропозиції/постачальника у разі систематичного недотримання/порушення постачальником, правил, що визначаються Адміністратором е-каталогу.
    4.2. Товар (товари), що містяться в пропозиції мають бути належної якості та відповідати опису, зазначеному в е-каталозі.
    4.3. Строк відповіді на заявку замовника становить 2 робочих дні.
    4.4. Строк постачання товару (товарів) не повинен перевищувати 7 календарних днів з моменту оформлення замовлення замовником.

Генеральний директор
ДП «ПРОЗОРРО»                                                                         В. В. Задворний

Журнали

Публікації, що вийшли друком у паперовій версії журналу «Радник в сфері державних закупівель» (з посиланням на номер журналу)