Щотижня ми уважно вивчаємо висновки моніторингів, які проводить Державна аудиторська служба України (далі — Держаудитслужба), аналізуємо, які порушення норм Закону України «Про публічні закупівлі» (далі — Закон) та Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі» (від 25.12.2015 № 922-VIII), на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування (далі — Особливості), затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (далі — Постанова № 1178), встановлюють аудитори.
Останнім часом висновки моніторингів Держаудитслужби мають досить неоднозначний характер. Так, у матеріалі «ДАСУ перевіряє умови ТД на відсутність інформації про аукціони» ми розглянули моніторинг, під час якого контролюючі органи кваліфікували зазначення замовником в оголошенні про проведення відкритих торгів розміру мінімального кроку пониження ціни під час електронного аукціону як порушення. Водночас під час створення оголошення про проведення відкритих торгів з особливостями замовники наразі мають обов’язково заповнити поле «Крок пониження ціни», оскільки відповідно до пункту 26 Особливостей оголошення про проведення відкритих торгів повинно містити інформацію, визначену частиною 2 статті 21 Закону.
Моніторинг UA-M-2023-02-13-000077, оголошення UA-2022-12-02-003021-a
Держаудитслужба під час моніторингу, зокрема, встановила, що замовником у тендерній документації передбачено, що тендерна пропозиція учасника повинна містити накладений кваліфікований електронний підпис учасника/уповноваженої особи учасника процедури закупівлі.
...