Непоодинокі випадки, коли одна уповноважена особа змінює своє місце роботи, а інша – приходить на її місце. При цьому «нова» уповноважена особа уже під час виконання своїх обов’язків виявляє, що від попередньої уповноваженої залишилось декілька договорів про закупівлю, строк дії яких вже давно минув, і по них не оприлюднено звіт про виконання договору про закупівлю. Або, наприклад, за аналогічної ситуації керівник установи наполягає саме новій уповноваженій оприлюднити такий звіт.
Що вчинити в такій ситуації? Погодитись на вимогу керівника і «зробити роботу» за іншу уповноважену? Розберемось далі.
Відшукайте всі непрозвітовані закупівлі
Дійсно, на практиці доволі часто зустрічається ситуація, коли новопризначена уповноважена особа виявляє ті чи інші помилки або ж неопубліковану інформацію після попередньої уповноваженої особи. У такому випадку рекомендуємо перш за все при вступі на посаду здійснити перевірку наявних закупівель, зокрема в інформації, що оприлюднена в електронній системі.
Як це можна зробити швидко та надійно? Для прикладу, знайти та відобразити відразу всі процедури, оприлюднені в системі за певний період, можна за допомогою https://bi.prozorro.org/.
Для цього необхідно спершу вибрати лист «Тендери/лоти» (Рис. 1).
Далі відфільтруйте інформацію за найменуванням замовника (Організатор) та потрібним роком (Рис. 2). Система автоматично підбере всі оприлюднені закупівлі.
Детальна інструкція про те, як знайти неопубліковані звіти про виконання договору про закупівлю:
Відповідальність за неоприлюднення звіту про виконання
Якщо ви читали статтю «Топ проблемних питань щодо звітування про виконання договорів про закупівлю», то вже в курсі, що згідно зі статтею 16414 КУпАП неоприлюднення або порушення строків оприлюднення інформації про закупівлі тягне за собою накладення штрафу на службових (посадових), уповноважених осіб замовника в розмірі 1 700 грн. За ті самі дії, вчинені особою, яку протягом року було піддано цьому адміністративному стягненню, — 3 400 грн.
Порада. «Новій» уповноваженій особі слід обов’язково внести свої дані на майданчик замовника, тобто замінити дані попередньої УО на відповідну інформацію про «нову» УО, оскільки за недостовірні персональні дані, що є в електронній системі закупівель, та / або неоновлення у разі їх зміни може настати адміністративна відповідальність у вигляді штрафу в розмірі 25 500 – 51 000 грн. Дивіться також шпаргалку уповноваженої особи замовника про адміністративну відповідальність.
Що ще може зробити «нова» уповноважена особа?
Якщо «нова» уповноважена особа виявила, що попередня уповноважена особа не опублікувала звіт про виконання договору про закупівлю, то можемо рекомендувати проінформувати про відповідний факт керівника, зокрема шляхом направлення службової записки керівнику. Бувають випадки, коли керівник за такої ситуації зобов’язує саме «нову» уповноважену особу опублікувати звіт про виконання договору про закупівлю за особу, що, наприклад, звільнилась. Що ще може зробити уповноважена?
На підставі розпорядчого рішення від керівника уповноважена особа може оформити протокол щодо публікації звіту про виконання договору про закупівлю за непрозвітованими договорами про закупівлю – Протокол щодо оприлюднення звіту про виконання договору про закупівлю з порушенням строку для оприлюднення.
Рекомендуємо вам провести час з користю та пройти тест від Радника! Діліться результатами з нами в соцмережах: