Різниця між спрощеною за наказом ДП «Прозорро» № 10, спрощеною за Постановою № 169 та спрощеною за Законом про закупівлі

Крістіна Бєлякова
4115
4 Липня 2022
Різниця між спрощеною за наказом ДП «Прозорро» № 10, спрощеною за Постановою № 169 та спрощеною за Законом про закупівлі
4115
4 Липня 2022

У зв’язку з численними запитами щодо внесення змін у Постанову № 169 підготували зручну таблицю, щоб можна було зрозуміти різницю між спрощеними закупівлями залежно від того, у яких випадках її застосовують та відповідно до якого законодавчого документа.

Таблиця. Різновиди спрощеної закупівлі

Таблиця, яка допоможе розібратися з особливостями та різновидами спрощеної закупівлі

 

Спрощена за наказом ДП «Прозорро»

Спрощена за Постановою № 169

Спрощена за Законом

Чим регулюється

Наказ Державного підприємства «Прозорро» від 19.03.2019 № 10 «Про затвердження Інструкції про порядок використання електронної системи закупівель у разі здійснення закупівель, вартість яких є меншою за вартість, що встановлена в частині 3 статті 3 Закону України „Про публічні закупівлі“»

Постанова КМУ від 28.02.2022 № 169 «Деякі питання здійснення оборонних та публічних закупівель товарів, робіт і послуг в умовах воєнного стану»

 

Закон України «Про публічні закупівлі»  від 25.12.2015
№ 922-VIII

 

Вартісні межі

До 50 тис. грн

Від 50 тис. грн. Верхня межа не передбачена

Замовники «звичайні»: від 50 тис. грн до 200 тис. грн на товари та послуги. Від 50 тис. грн до 1 млн 500 тис. грн на роботи.

Для замовників в окремих сферах господарювання  від 50 тис. грн до 1 млн грн на товари та послуги і від 50 тис. грн до 5 млн на роботи

Переліки та обсяги закупівель товарів, робіт і послуг визначаються рішеннями замовників / державних замовників

Визначаються рішеннями замовників / державних замовників у випадку проведення за Постановою № 169

Визначаються рішеннями замовників / державних замовників

Не потрібно складати

Укладається договір про закупівлю в розумінні Закону України про публічні закупівлі

Ні, укладається договір в розумінні Цивільного та Господарського кодексів

Ні, укладається договір у розумінні Цивільного та Господарського кодексів

Так, укладається договір про закупівлю відповідно до норм Цивільного та Господарського 
кодексів України з урахуванням особливостей, визначених Законом України про публічні закупівлі

Виконання зобов’язання за договором

Немає обмеження (в основному до кінця бюджетного року, але у будь-якому випадку до повного виконання зобов’язань за договором). Крім випадків укладання договору за результатами спрощеної закупівлі, проведеної  за наказом ДП «Прозорро» № 10 у цілях Постанови № 169

У межах воєнного стану

Немає обмеження (в основному до кінця бюджетного року, але у будь-якому випадку до повного виконання зобов’язань за договором про закупівлю)

Розміщується повідомлення про внесення змін до договору про закупівлю та зміни до договору про закупівлю

Не передбачено розміщення

Не передбачено розміщення

Передбачено, необхідно розміщувати

Розміщується звіт про виконання договору про закупівлю

Не передбачено розміщення

Не передбачено розміщення

Передбачено, необхідно розміщувати

Детально алгоритми кожної з таких закупівель вже готуємо для зручності роботи і незабаром розмістимо на порталі RADNUK.COM.UA. Водночас ви вже маєте нагоду завантажити приклад договору про закупівлю товару за Постановою № 169.

Детально з алгоритмом спрощеної закупівлі, яка проводиться за Законом України «Про публічні закупівлі», ознайомтесь на порталі RADNUK.COM.UA в  публікації «Алгоритм участі в спрощеній закупівлі».

Воєнний стан

Публікації, що розкривають специфіку закупівель під час воєнного стану

Повне або часткове копіювання публікацій порталу ЗАБОРОНЕНО