Реєстрація бюджетних зобов’язань у період воєнного стану

Олена Жадан
2321
4 Березня 2022
Реєстрація бюджетних зобов’язань у період воєнного стану
2321
4 Березня 2022

У період дії воєнного стану в замовників виникають питання: як реєструвати бюджетні зобов’язання за договорами про закупівлю? Як працюють органи Державної казначейської служби України у цей період? Відповіді надаємо у цій статті.

Незважаючи на складну ситуацію у нашій країні, установи, підприємства та організації замовників, у тому числі розпорядників та одержувачів бюджетних коштів, продовжують працювати та виконувати свої функції. Так, замовники проводять закупівлі та укладають за їх результатами відповідні договори, які надають для реєстрації бюджетних зобов’язань та здійснення оплати до органів Державної казначейської служби України (далі — Казначейство).

У надскладний для нашої країни час казначеї також на своєму посту! Органи Казначейства продовжують виконувати свої функції.

Усі вимоги стосовно реєстрації бюджетних зобов’язань регламентовано у Порядку реєстрації та обліку бюджетних зобов’язань розпорядників бюджетних коштів та одержувачів бюджетних коштів в органах Державної казначейської служби України, затвердженому наказом Міністерства фінансів України від 02.03.2012 № 309 (далі — Порядок № 309).

Відповідно до пункту 2.2 Порядку № 309 розпорядники бюджетних коштів протягом 7 робочих днів з дати взяття бюджетного зобов’язання (укладення договору, отримання товарів тощо) подають до відповідного органу Казначейства Реєстр бюджетних зобов’язань розпорядників (одержувачів) бюджетних коштів і оригінали документів або їх копії, засвідчені в установленому порядку, що підтверджують факт узяття бюджетного зобов’язання.

За умови взяття...

Воєнний стан

Публікації, що розкривають специфіку закупівель під час воєнного стану