Реєстрація бюджетних зобов’язань у період воєнного стану

Олена Жадан
5874
4 Березня 2022
Реєстрація бюджетних зобов’язань у період воєнного стану
5874
4 Березня 2022

У період дії воєнного стану в замовників виникають питання: як реєструвати бюджетні зобов’язання за договорами про закупівлю? Як працюють органи Державної казначейської служби України у цей період? Відповіді надаємо у цій статті.

Незважаючи на складну ситуацію у нашій країні, установи, підприємства та організації замовників, у тому числі розпорядників та одержувачів бюджетних коштів, продовжують працювати та виконувати свої функції. Так, замовники проводять закупівлі та укладають за їх результатами відповідні договори, які надають для реєстрації бюджетних зобов’язань та здійснення оплати до органів Державної казначейської служби України (далі — Казначейство).

У надскладний для нашої країни час казначеї також на своєму посту! Органи Казначейства продовжують виконувати свої функції.

Усі вимоги стосовно реєстрації бюджетних зобов’язань регламентовано у Порядку реєстрації та обліку бюджетних зобов’язань розпорядників бюджетних коштів та одержувачів бюджетних коштів в органах Державної казначейської служби України, затвердженому наказом Міністерства фінансів України від 02.03.2012 № 309 (далі — Порядок № 309).

Відповідно до пункту 2.2 Порядку № 309 розпорядники бюджетних коштів протягом 7 робочих днів з дати взяття бюджетного зобов’язання (укладення договору, отримання товарів тощо) подають до відповідного органу Казначейства Реєстр бюджетних зобов’язань розпорядників (одержувачів) бюджетних коштів і оригінали документів або їх копії, засвідчені в установленому порядку, що підтверджують факт узяття бюджетного зобов’язання.

За умови взяття бюджетного зобов’язання, за яким застосовується процедура закупівлі / спрощена закупівля товарів, робіт і послуг, розпорядник бюджетних коштів подає до органу Казначейства Реєстр бюджетних зобов’язань розпорядників (одержувачів) бюджетних коштів протягом 7 робочих днів з дати оприлюднення звіту про результати проведення процедури закупівлі / звіту про результати проведення закупівлі з використанням електронної системи закупівель у разі наявності в обліку органу Казначейства кошторису (плану використання бюджетних коштів) або протягом 7 робочих днів з дати взяття на облік органом Казначейства кошторису (плану використання бюджетних коштів).

Оплати за договорами про закупівлю, за якими в органах Казначейства зареєстровано бюджетні зобов’язання замовників, здійснюються в міру надходження фінансування на казначейські рахунки замовника.

Для реєстрації бюджетних зобов’язань замовників за договорами про закупівлю органи Казначейства перевіряють відповідний перелік підтвердних документів, визначений Методичними рекомендаціями щодо переліку підтвердних документів для реєстрації бюджетних зобов’язань та проведення платежів, затвердженими наказом Державної казначейської служби України від 29.04.2013 № 68 (у редакції наказу від 19.07.2019 № 213).

Висновки

У період дії воєнного стану в країні замовники для забезпечення своєї діяльності укладають договори про закупівлю та надають їх до органів Казначейства відповідно до вимог, визначених Порядком № 309. Органи Казначейства працюють у цих надзвичайних умовах, що склалися в Україні, та докладають усіх зусиль задля забезпечення виконання своїх функцій.

Слава Україні!

Воєнний стан

Публікації, що розкривають специфіку закупівель під час воєнного стану

Повне або часткове копіювання публікацій порталу ЗАБОРОНЕНО